۹ دی ۱۴۰۱، ۱۵:۳۵
کد خبرنگار: 1424
کد خبر: 84984085
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حضور میدانی استاندار ایلام برای پیگیری مشکلات قابل تقدیر است

ایلام - ایرنا - امام جمعه دهلران گفت: حضور میدانی استاندار ایلام و مدیران کل استان در میان مردم دو بخش محروم زرین آباد و سراب میمه و پیگیری مشکلات آنان قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید محسن موسوی در خطبه های نماز جمعه دهلران با حضور فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام اظهار داشت: هفته گذشته استاندار ایلام به اتفاق جمعی از مدیران کل استان به دو بخش زرین آباد و سراب میمه سفر و از نزدیک با مردم دیدار و جویای مشکلات آنها شدند.

وی افزود: از استاندار ایلام برای حضور در دو بخش زرین آباد و سراب میمه و شنیدن مشکلات مردم و این بخش ها و تصمیمات خوبی که گرفته شد، قدردانی می شود.

امام جمعه دهلران تاکید کرد: انتظار است استاندار به اتفاق مدیران کل استان با مردم بخش های مرکزی و موسیان و دشت عباس نیز دیدار و مشکلات آنها را پیگیری کند.

موسوی اضافه کرد: همه اقشار مختلف مردم دهلران در حوادث اخیر آشوبگران و اغتشاشگران را محکوم کردند که به این خاطر از فرماندار و اعضای شورای تامین شهرستان و دستگاه قضایی و بسیجیان و مردم متدین و بزرگوار دهلران تقدیر می شود.

وی با اشاره به اینکه خداوند در فتنه ها و گردنه ها این انقلاب را یاری می کند، گفت: نهم دی پیوند امت با امام است و دشمن به بهانه تقلب در انتخابات وارد و ۸ ماه کشور و پیاده روهای دشمن در داخل توطئه و فتنه کردند، اما به برکت هوشیاری رهبری و حضور و بصیرت مردم چشم فتنه کور و توطئه آنها خنثی شد و ملت برگ زرینی بر افتخارات خود افزودند.

امام جمعه دهلران با اشاره به اینکه در آستانه سومین سالگرد شهادت حاج قاسم هستیم، افزود: شهید سلیمانی در دفاع مقدس در سوریه و عراق و لبنان و یمن حماسه ها آفرید و با داعش نبرد و همه معادلات دشمن را در خاورمیانه و جهان بر هم زد.

موسوی داعش را تربیت یافته آمریکا و صهیونیست ها دانست و افزود: وعده شهید سلیمانی در نابودی داعش محقق شد و این خدمت بزرگی به بشریت بود.

وی بر توجه دولت به گرانی تاکید کرد و افزود: دشمن فتنه سکه و ارز و دلار و ماشین را مطرح کرده و دولت باید وسط میدان باشد و مجاهدانه کار کند و رئیس جمهور امروز در وسط میدان است و سایر وزاتخانه ها هم باید جهادی کار کنند.

وی با اشاره به مشکلاتی در پرداخت حقوق کارگران توسط برخی شرکت ها گفت: دادستان باید به این مسئله ورود کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha