۹ دی ۱۴۰۱، ۱۶:۲۱
کد خبرنگار: 2291
کد خبر: 84984103
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اسلامشهری‌ها حماسه ۹ دی را گرامی داشتند

۹ دی ۱۴۰۱، ۱۶:۲۱
کد خبر: 84984103
اسلامشهری‌ها حماسه ۹ دی را گرامی داشتند

اسلامشهر- ایرنا- مردم ولایتمدار اسلامشهر در جنوب غرب استان تهران پس از پایان نماز جمعه این هفته با راهپیمایی از مقابل مصلی نمازجمعه به‌ سمت آستان مقدس امامزاده عقیل(ع) سالروز حماسه نهم دی را گرامی داشتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم ولایتمدار اسلامشهر با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و فتنه گر یاد این حماسه بزرگ که نقطه پایانی بر فتنه ۸۸ بود را گرامی داشتند.

نمازگزاران پلاکاردهایی و دست نوشته هایی با مضمون «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند» و «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست» در دست داشتند و از پیر و جوانان تا زن و مرد بر اطاعت از رهبری و حمایت از انقلاب تاکید داشتند.

حسین حبیبی فرماندار اسلامشهر دراین باره به ایرنا گفت: خروش حماسی مردم ایران اسلامی در نهم دی ماه سال ۱۳۸۸ به چندماه فتنه انگیزی داخلی و توطئه دشمنان علیه نظام و انقلاب اسلامی پایان داد و ملت بصیر و آگاه ایران اسلامی بار دیگر ولایت‌مداری و بصیرت انقلابی خود را به رخ جهانیان کشید و حماسه ای دیگر را در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی به ثبت رساند.

وی ادامه داد: مرور حوادث و فتنه انگیزی های دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بویژه فتنه سال ۸۸ نشان داد که بصیرت و پیروی محض از ولی فقیه رمز شناخت توطئه های دشمنان است و قاطبه ملت ما در اغتشاشات اخیر نیز بر مبنای بصیرت و تبعیت از رهبری بود که خیلی زود به ابعاد پیچیده نقشه شوم دشمنان انقلاب اسلامی پی برد و بار دیگر شکستی سنگین را به آنان تحمیل کرد.

حبیبی ضمن گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی و آغاز دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت، خاطرنشان کرد: ملت ایران این بار نیز موفق شد با شناخت به موقع جنگ ترکیبی و هیبریدی دشمنان و گروهک های ضدانقلاب و تجزیه طلب، میثاق خود با ولایت فقیه را مستحکم تر از گذشته سازد.

اسلامشهر با ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب غرب تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha