۹ دی ۱۴۰۱، ۲۲:۲۳
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 84984125
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کرمانشاه قهرمان مسابقات کونگ فو کشور شد

۹ دی ۱۴۰۱، ۲۲:۲۳
کد خبر: 84984125
کرمانشاه قهرمان مسابقات کونگ فو کشور شد

قزوین - ایرنا - تیم کرمانشاه با کسب ۲ مدال طلا قهرمان مسابقات کونگ فو قهرمانی کشور در قزوین شد.

محمدعلی نوروزی، رییس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان قزوین شامگاه جمعه و در حاشیه مراسم پایانی این رقابت ها به خبرنگار ایرنا گفت: مسابقات کونگ فو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی برای نخستین مرتبه به میزبانی قزوین و تحت عنوان سه هزار شهید والامقام استان، شهدای کونگ فوکار و یادبود سردار دل ها از هفتم دی ماه جاری به مدت سه روز در سالن شهید بابایی این شهر برگزار شد.

وی ادامه داد: با توجه به میزبانی کشورمان از مسابقات قهرمانی جهان که قرار است اردیبهشت ماه سال آینده و با حضور ۶۴ کشور برگزار شود، قزوین یکی از درخواست کنندگان میزبانی این مسابقات بود که به همین منظور و برای ارزیابی های بیشتر، میزبانی این مسابقات را به استان دادیم.

نوروزی اضافه کرد: خوشبختانه برگزاری و میزبانی مسابقات قهرمانی کشور مورد رضایت فدراسیون بود اما قزوین نیازمند رفع برخی نواقص و ایجاد زیرساخت هایی است که در صورت فرآهم شدن آنها می تواند میزبانی مسابقات جهانی را عهده دار باشد.

رییس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان قزوین خاطرنشان کرد: وجود همدلی و همراهی دستگاه های اجرایی مختلف استان و همچنین حمایت کننده های مالی موجود در سطح منطقه برای برگزاری این مسابقات سنگ تمام گذاشتند و با توجه به ساختارهای موجود استان، بدون شک قزوین می تواند علاوه بر عهده دار شدن مسابقات جهانی، در گسترش و توسعه رشته هنرهای رزمی همانند گذشته سرآمد همه استان های کشور باشد.

وی یادآور شد: مسابقات کونگ فو قهرمانی کشور در قزوین با حضور ۳۱ تیم و در قالب ۳۵۰ ورزشکار، داور و مربی و در سه تخته جداگانه برگزار شد که در نهایت تیم های کرمانشاه، تهران و خراسان شمالی اول تا سوم شدند و تیم میزبان نیز عنوان پنجمی را با کسب ۲ مدال نقره به دست آورد.

نوروزی اضافه کرد: تیم قزوین که سابقه بسیار خوبی در این رشته طی سال های گذشته دارد، در این رقابت ها توانست با ۲ تیم باشگاه فرهنگی ورزشی الف و ب غفاری در اوزان منهای ۵۴ و منهای ۸۳ کیلوگرم توسط محسن بشیری و عبدالله قنبری به مدال های نقره دست پیدا کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha