۱۰ دی ۱۴۰۱، ۸:۱۳
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 84984343
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ابهر به قطب سرمایه گذاری صنعتی زنجان تبدیل شده است

زنجان - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: با توجه به تعداد پروانه‌های بهره برداری و میزان سرمایه گذاری صورت گرفته، ابهر به قطب سرمایه گذاری استان تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجید گلشنی روز شنبه در دیدار با نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی، افزود: به لحاظ تعداد پروانه‌های بهره برداری ۲۰ درصد از صنایع استان و از نظر میزان سرمایه گذاری بیش از ۴۰ درصد حجم سرمایه گذاری استان در این شهرستان واقع شده است.

این مسوول گفت: ویژگی بارز صنایع مستقر در ابهر بهره وری بالایی انسانی و حجم بالای سرمایه گذاری است و رفع مشکلات آنها عزم جدی و همراهی تمامی مسوولان استانی را می طلبد.

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی شهرستان ابهر یادآور شد: با توجه به پتانسیل های موجود در این شهرستان باید تلاش کنیم حلقه های مفقوده صنایع استان را ایجاد و زنجیره تولید در حوزه های مختلف را تکمیل کنیم.

گلشنی با اشاره به تدوین سند راهبردی صنعت، معدن و تجارت استان اظهار داشت: در تلاش هستیم این سند مطابق با سند راهبردی وزارتخانه تدوین و بومی سازی شود تا شاهد نتایج مطلوب آن در آینده نزدیک برای استان باشیم.

وی با بیان اینکه نگاه به مسائل شهرستانی بسیار حائز اهمیت است افزود: هنر مدیریت در حوزه تولید و تجارت بایستی به گونه ای باشد که همزمان بر سرعت رشد صنعتی شهرستان های برخوردار،سرعت رشد صنعتی مناطق کم برخوردار افزایش یابد.

گلشنی از پایش واحدهای صنعتی و معدنی استان خبر داد و خاطرنشان کرد: پیش بینی شده است تا پایان سال عملیات پایش واحدهای صنعتی و معدنی استان در قالب لایه های اطلاعاتی مدون و مشخص انجام و به اتمام برسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha