۱۰ دی ۱۴۰۱، ۲۰:۲۹
کد خبرنگار: 3028
کد خبر: 84984917
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مربی تیم تنیس روی میز رعد پدافند: فراسنج نه، ما شگفتی‌ساز این فصل بودیم

تهران- ایرنا- مربی تیم تنیس روی میز رعد پدافند هوایی ارتش گفت: رعد پدافند چهارمین تیم از حیث قدرت نفری بود؛ به نظرم تیم شگفتی‌ساز این دوره ما بودیم نه تیم فراسنج.

به گزارش ایرنا، سی و یکمین دوره‌ رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز با قهرمانی نفت آبادان، دومی فراسنج و سومی رعد پدافند هوایی به اتمام رسید.

هادی صبحی مربی تیم رعد در گفت‌وگو با ایرنا درباره‌ نحوه‌ برگزاری این دوره اظهار داشت: امسال فقط هفت تیم در لیگ برتر شرکت کردند اما از نظر کیفی شاهد لیگ جذابی بودیم و همه‌ تیم‌ها قدرتمند بودند. لژیونرهایی چون نوشاد عالمیان، امین احمدیان و ... به لیگ آمده بودند و سطح بازی‌ها بالاتر از فصول قبل بود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ما فصل قبل عنوان قهرمانی لیگ را به دست آورده بودیم اما در این دوره با نفرات ذخیره‌ پیشین به مسابقات آمدیم. از نظر مهره و رنکینگ بازیکنان انتظار می‌رفت و پیش‌بینی می‌شد که عنوان چهارم را به دست بیاوریم اما تا آخرین لحظه شانس دومی داشتیم و با فاصله‌ای اندک سوم شدیم. ما اردوهای خوبی را پیش از شروع فصل برگزار کردیم و این‌ها را مدیون سرهنگ محمد صانعی، مدیرعامل باشگاه و همچنین داود رضایی(مدیر فنی) و حسن رحیمی(سرمربی) تیم هستیم.

مربی رعد پدافند درباره‌ دلیل متمرکز برگزار شدن مجدد مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز بیان داشت: مطمئنا وقتی لیگ رفت و برگشتی باشد و در شهرهای مختلف به انجام برسد از لحاظ کیفی شرایط پیشرفت می‌کند اما خود تیم‌ها به دلیل هزینه‌های زیاد سفر و اسکان از فدراسیون خواستند تا دوباره رقابت‌ها متمرکز به انجام برسد. دوره‌های اول و سوم در تهران و دوره‌ دوم در آبادان برگزار شد.

وی درباره ادعای مسئولان باشگاه فراسنج مبنی بر اینکه آنها شگفتی‌ساز این فصل بودند گفت: من به نظر آنها احترام می‌گذارم اما فراسنج چهار بازیکن ملی‌پوش در بالاترین سطح داشت. طبق پیش‌بینی‌ها این تیم مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی بود اما در روز آخر حتی نیم امتیاز از ما عقب افتاد و به سختی مقام دوم را مال خود کرد. آنها فصل قبل نیز قوی‌ترین تیم را در اختیار داشتند. رعد پدافند اما همانطور که گفتم چهارمین تیم از حیث قدرت نفری بود.

صبحی در ادامه راجع به بازیکنان تیم رعد اذعان داشت: بازیکنان ما در این فصل عملکرد خیلی خوبی داشتند. همه‌ بازیکنان ما سرباز بودند و یک بازیکن آزاد هم نداشتیم. طبیعتا از لحاظ سنی هم جزو جوان‌ترین تیم‌ها بودیم. میلاد عابدینیان، مبین علی‌پور، جواد سهرابی و آرین غفاری در این فصل بسیار خوب کار کردند و می‌توانند با توجه به سن و سال پایینی که دارند در آینده به تیم ملی دعوت شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha