۱۰ دی ۱۴۰۱، ۱۷:۴۶
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 84985086
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برگزاری مراسم گرامیداشت «شهدای پیروزی» در استان واسط عراق

تهران-ایرنا- اهالی استان واسط عراق مراسم یادبودی را به مناسبت سالروز شهادت فرماندهان پیروزی حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، برگزار کردند.

به گزارش روز شنبه ایرنا از رسانه‌های عراق، امروز شنبه مراسم یادبود باشکوهی به مناسبت سومین سالروز شهادت فرماندهان مقاومت در استان واسط عراق برگزار شد.

برگزاری مراسم گرامیداشت «شهدای پیروزی» در استان واسط عراق

در این مراسم جمع بزرگی از چهره‌های رسمی و مردمی، روحانیون، شیوخ قبایل، سران امنیتی، خانواده‌های شهدا و مجروحان و شهروندان حضور داشتند.

دهها مراسم بزرگداشت در عراق با نزدیک شدن به سالروز شهادت فرماندهان پیروزی حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در شهرهای مختلف این کشور در حال برگزاری است.

مشخصه بارز مراسم بزرگداشت سرداران مقاومت، حضور مردم در کنار شیوخ و بزرگان عشایر است و نیز شعارهایی که خواهان پایان بخشی به اشغالگری آمریکا در عراق است.

بامداد روز جمعه ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸، پهپادهای آمریکایی کاروان حامل سپهبد حاج قاسم سلیمانی و حاج ابومهدی المهندس معاون سازمان الحشد الشعبی عراق را حین یک سفر رسمی و در خروجی فرودگاه بغداد مورد هدف تروریستی قرار دادند و آنها را پس از عمری مجاهدت در مبارزه با تروریسم، به شهادت رساندند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha