سرمربی ملوان انزلی: مستحق گلزنی بودیم

۱۰ دی ۱۴۰۱، ۱۸:۵۷
کد خبر: 84985113
سرمربی ملوان انزلی: مستحق گلزنی بودیم

کرمان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت: مستحق گلزنی بودیم اما موقعیت های ما در بازی مقابل مس کرمان تبدیل به گل نشد.

به گزارش ایرنا، مازیار زارع عصر شنبه در نشست خبری پس از دیدار دو تیم فوتبال مس کرمان و ملوان بندر انزلی افزود: موقعیت های گلزنی بهتری نسبت به تیم فوتبال مس کرمان داشتیم و در ضدحملات می توانستیم به برتری برسیم، ضمن آنکه تیم مس هم موقعیت هایی داشت.

وی اظهار داشت: می دانستیم از این بازی چه می خواهیم، ملوان در سال های گذشته با بازی در کرمان مشکل داشت اما بازیکنان این تیم طی دو هفته پیاپی در استان کرمان به خوبی جنگیدند و می توانستیم حداقل از این دو بازی چهار امتیاز داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با بیان اینکه تیم فوتبال ملوان بندر انزلی روند رو به رشد و خوبی دارد گفت: براساس صحبت هایی که داشتیم برای نیم فصل بازیکنانی به این تیم اضافه می شوند تا با قدرت بیشتری کار را ادامه دهیم و امیدوارم بازیکنان مورد نظر ما جذب شوند.

وی یادآور شد: گل نخوردن تیم ملوان در سه بازی اخیر برای من بسیار مهم بود و امروز هم خوب کار کردیم و موقعیت های بهتری نسبت به تیم مس کرمان داشتیم.

زارع با بیان اینکه یک داور نترس و شجاع با تمرکز بالا برای این بازی می خواستیم عنوان کرد: بازیکن مس کرمان در دقایق پایانی پای راست مهاجم ملوان را زد و بنظر من آن صحنه پنالتی بود.

تیم فوتبال صنعت مس کرمان عصر امروز در هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه شهید باهنر کرمان میزبان ملوان بندر انزلی بود که این مسابقه با نتیجه بدون گل خاتمه یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha