امنیت امروز منطقه مرهون رشادت‌های سردار شهید سلیمانی است

نوشهر - ایرنا - سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در عراق گفت : امنیت پایدار امروز کشورهای منطقه مرهون فداکاری و رشادت های سردار شهید سلیمانی است.

به گزارش ایرنا ، سردار ایرج مسجدی روز یکشنبه در آیین سومین سالگرد شهادت شهید سردار سلیمانی در مسجد جامع نوشهر افزود : سردار دل ها با از بین بردن داعش، تروریست های جنایتکار و القاعده در برخی از کشورهای منطقه از جمله سوریه و عراق به جمهوری اسلامی قدرت بازدارندگی داد.

امنیت امروز منطقه مرهون رشادت‌های سردار شهید سلیمانی است

وی اظهار کرد : امروز علت انصراف دشمن نسبت به تهاجم به جمهوری اسلامی به واسطه قدرتی است که آن سردار شهید به این سرزمین داده است و جرات ، جسارت و شهامت را از آمریکا و ایادی استکبار غرب را سلب نموده است.

وی با اشاره به این که سردار سلیمانی بستر تقویت، پیوستگی و قدرت در میان جبهه های مقاومت ایجاد کرد، بیان داشت : همین عامل سبب شد تا نیروهای جبهه مقاومت بیشتر قدرت همدیگر را شناسایی کنند و پی ببرند چه قدرتی دارند با اینکه دشمنان حلقه نظامی امنیتی ضد انقلابی درست کردند اما شکست خوردند.

سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در عراق گفت : دفاع از حرم ، حرم اصلی در حقیقت جمهوری اسلامی ایران بود که سردار سلیمانی جانش را فدای این حرم کرد، اگر این شهید وارسته در آن سوی مرز ها با گروه های تروریستی ، داعش و القاعده نمی جنگید و در عمق استراتژیک آنان را نابود نمی کرد بدون تردید باید در انتظار حمله به ایران که حرم اصلی است بودیم و پای این گروه های تکفیری به سرزمین ایران باز می شد.

مسجدی افزود : اگر این اتفاق رخ می داد امروز باید در مرزهای آذربایجان و کرمانشاه شاهد ردپای داعشی ها بودیم و با آنان می جنگیدیم اما این سردار دشمن را در خاک لبنان ، عراق و سوریه نابود کرد درحالی که حمله به کانون شیعه که ایران اسلامی است یکی از برنامه های بسیار مهم داعش بود.

وی تصریح کرد : هم اکنون آن کشورهای منطقه که از شر داعشی ها رهایی یافتند این سردار را تکریم می کنند و یاد و خاطره او را را به نیکی یاد می کنند چرا که امنیت پایدار کشورشان مرهون رشادت ها و ایثار سردار سلیمانی است.

وی یاد آور شد : خیلی از صاحب نظران و حقوقدانان تحلیل و دیدگاهشان این است که سردار سلیمانی سرباز وطن بود و برای امنیت وطن سربازی کرد و این پرسش برای آنان مطرح است که وطن برای این سرباز، سربازی کرده است یا نه؟ و به همین خاطر پیگیر پرونده ایشان هستند.

مشاور عالی فرماندهی نیروی سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران گفت : در زمان به شهادت رسیدن این شهید والا مقام رئیس جمهوری خبیث آمریکا به طور رسمی عهده دار مسوولیت شهادت این سردار شد و اعلام کرد با پهباد این سردار را به شهادت رساند هرچند این اتفاق بزرگ نشانه دشمنی و ترس آمریکای جنایتکار از نظام اسلامی بود اما اکنون پرونده قتل سردار از لحاظ سیاسی، حقوقی و قضایی مختومه نشد و همه بدانند ملت ایران هیچگاه اجازه نخواهد داد ترامپ قمار باز جان سالم از معرکه به در ببرد چرا که فرمانده محبوب ما را به شهادت رسانده است.

مسجدی با بیان آنکه دشمن به طرق مختلف نتوانست ملت ایران را به زانو در آورد ، افزود : امروز از راه دیگری که وارد شده و آن گام فرهنگی به عبارتی بمباران های شبکه های مجازی و تبلیغات سوء از طریق شبکه های ماهواره ای است و سعی دارد با بمباران تبلیغات فرهنگی و رسانه ای در خانه ها ، واحدهای آموزشی، دانشگاه ها ، میان نسل امروز جوانان و نوجوانان نفرت افزایی، دروغ پراکنی ، شایعه پراکنی نسبت به پرچم و وطن در نظام جمهوری اسلامی ایجاد کند.

به گفته وی اگرچه مشکلات اقتصادی که در کشور وجود دارد انکار نمی کنیم اما همین مشکلات را دشمن ایجاد کرد و بنابراین نباید هیچگاه به خود اجازه دهیم که نسبت به حقانیت نظام اسلامی، ولایت پذیری و دین اسلام تردید داشته باشیم دشمن کور خوانده و نمی تواند ملت را به زانو در آورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha