۱۳ دی ۱۴۰۱، ۹:۲۷
کد خبر: 84986048
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رجبی: استقلال از انتقال دفاع به حمله مشکل دارد

تهران- ایرنا- پیشکسوت استقلال گفت: آبی‌پوشان از انتقال حمله به دفاع سازماندهی خوبی دارد اما از انتقال دفاع به حمله با مشکلات عدیده‌ای روبروست، این مشکل باید برطرف شود.

رضا رجبی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به تساوی استقلال مقابل مس رفسنجان در هفته چهاردهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران، اظهار داشت: ساپینتو مربی خوبی است اما هنوز نتوانسته در ۴۰ متر رو به جلو، که مهم‌ترین اصل کارهای هجومی است مشکل تیم را حل کند.

وی افزود: طراحی تمرین، اجرای تمرین، تشخیص در تمرین، بهبود و اجرای تاکتیکی مهم‌ترین بخش کادر فنی استقلال باید باشد. باید در تمرینات تمام مسائل فنی بازگو و ایرادات برطرف شود.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال در بخش هجومی خود نیروهای بسیار خوبی را که هر کدام از بهترین‌های ایران هستند دارد، اما به نظر می‌رسد در شرح وظایف دچار مشکل هستند.

رجبی تصریح کرد: امیرعلی صادقی، جوان آینده‌داری است و من از بازی او خوشم می‌آید، اما بر این باور هستم جای این بازیکن که تکنیکی و سرعتی است کنار خط نیست و ریکاردو ساپینتو باید از وی در امور تهاجمی استفاده بیشتری ببرد.

وی تاکید کرد: استقلال از انتقال حمله به دفاع سازماندهی خوبی دارد اما از انتقال دفاع به حمله با مشکلات عدیده‌ای روبروست، این مشکل باید برطرف شود.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: علی فتح‌الله‌زاده مدیر توانمند و کاربلدی است و برخی‌ها می‌خواهند از او انتقاد کنند، اما آنها نمی‌دانند که کارنامه‌شان در استقلال مشخص است و چه اتفاقات تلخی را برای این تیم رقم زدند، این افراد از اینکه او پرافتخارترین مدیرعامل آبی‌ها است حسادت می‌کنند. به طور حتم اگر استقلال موفق است نقش او غیر قابل انکار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha