۱۲ دی ۱۴۰۱، ۷:۰۸
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 84986273
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هشدار حماس به رژیم اشغالگر درباره تشدید تنش در مسجدالاقصی

تهران- ایرنا- سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بامداد دوشنبه گفت که تشدید تنش در مسجدالاقصی برای اشغالگران عواقب خواهد داشت.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری معا فلسطین، «عبداللطیف القانوع» گفت: یورش بنیامین نتانیاهو به میدان البراق برای اجرای مراسم تلمودی و اعلام «ایتمار بن غفیر» نماینده جنایتکار کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) مبنی بر قصدش برای یورش به مسجد الاقصی، نشان دهنده گستاخی کابینه فاشیستی و نیات از پیش طراحی شده آن برای تشدید تهاجم و حملات به مسجد الاقصی با هدف تقسیم آن است.

القانوع تاکید کرد که تشدید تنش در مسجد الاقصی مانند چاشنی یک بمب عمل خواهد کرد و عواقب آن با کابینه رژیم اشغالگر صهیونیستی خواهد بود.

وی گفت که مردم ما شجاعانه با این حماقت‌ها و تحریک‌ها مقابله خواهند کرد و اجازه نخواهند داد نقشه‌های اشغالگران انجام شود.

پیش تر گروه‌های فلسطینی با توجه به روی کارآمدن افراطی ترین کابینه رژیم صهیونیستی به ریاست بنیامین نتانیاهو، بر تشدید مقاومت و لزوم تدوین راهبردی جامع و فراگیر برای مقابله با وضعیت جدید تاکید کرده بودند.

پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) روز پنجشنبه به سی و هفتمین کابینه رژیم اسرائیل و ششمین کابینه به ریاست بنیامین نتانیاهو رهبر حزب راستگرای لیکود رای اعتماد داد.

کابینه جدید نتانیاهو راست‌گراترین و افراطی‌ترین کابینه در تاریخ جعلی رژیم اسرائیل به شمار می‌آید.

به عقیده تحلیلگران سیاسی، حضور راست افراطی و احزاب دینی صهیونیستی و حریدی در قدرت از یک سو باعث خواهد شد که بحران و شکاف‌های داخلی در مرحله پیش رو در رژیم صهیونیستی به شدت گسترش یابد و ائتلاف حاکم آینده به ریاست نتانیاهو رویکرد و سیاست‌های بسیار افراطی و فاشیستی را علیه فلسطینی‌ها در داخل سرزمین‌های اشغالی و در کرانه باختری و قدس و نوار غزه در پیش بگیرد و از سوی دیگر، سطح تنش‌ها در منطقه را افزایش دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha