۱۵ طرح آموزشی و ورزشی با اعتبار ۲۶۲ میلیارد ریال در باشت در دست اجراست

گچساران- ایرنا- مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۵ طرح آموزشی در مناطق مختلف این شهرستان با اعتباری بیش از ۲۶۲میلیاردو ۵۰۰ میلیون ریال در دست ساخت است.

رضا حسینی روز دوشنبه در حاشیه افتتاح مدرسه ۲ کلاسه لیراب باشت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد طرح ها بیش از پنج طرح آموزشی می باشد که در قالب ۲۸ کلاس درس در مناطق روستایی و شهری باشت با اعتباری بیش از ۲۱۷ میلیارد ریال در دست ساخت است.

وی بیان کرد: مدرسه ۹ کلاسه شهید قبادی، مدرسه ۹ کلاسه فاطمیه، مدرسه ۶ کلاسه شهید بروجردی روستای سرابیز، مدرسه ۲ کلاسه منصور آباد، مدرسه ۲ کلاسه روستای برمامیون از مهمترین طرح های آموزشی در دست اجرا در این شهرستان می باشد.

حسینی اظهار کرد: مدرسه ۹ کلاسه شهید قبادی با اعتباری بیش از ۸۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و پیشرفت فیزیکی ۵۵ درصد با زیر بنای یکهزارو ۴۰ متر مربع در دست اجراست.

وی پیشرفت فیزیکی مدرسه فاطمیه باشت را ۳۵ درصد اعلام کرد و گفت: این طرح آموزشی ۹ کلاسه با زیر بنای یکهزارو ۴۰ متر مربع با اعتباری بیش از ۴۳ میلیارد ریال در دست ساخت است.

۱۵ طرح آموزشی و ورزشی با اعتبار ۲۶۲ میلیارد ریال در باشت در دست اجراست

حسینی ابراز کرد: مدرسه ۶ کلاسه شهید بروجردی روستای سرابیز با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد و اعتباری بیش از ۶۰میلیارد ریال و زیر بنای ۵۲۱ متر مربع در دست ساخت است.

وی تصریح کرد: مدرسه ۲ کلاسه روستای برمامیون با اعتباری بیش از ۱۳ میلیارد ریال و با زیر بنای ۷۵ متر مربع در دست ساخت است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدرسه روستای منصور آباد با زیر بنای ۷۵ متر مربع با اعتبار ۱۴ میلیارد در دست ساخت است.

وی عنوان کرد: همچنین ۱۰ طرح ورزشی در قالب زمین چمن مصنوعی در مدارس شهرستان باشت با اعتباری بیش از ۴۵ میلیارد ریال در دست اجراست.

افتتاح مدرسه ۲ کلاسه لیراب باشت

حسینی افزود: مدرسه ۲ کلاسه لیراب با اعتباری بیش از ۱۴ میلیارد ریال به بهره برداری رسید و میزان اعتبار این طرح از سوی بانک رفاه کارگران تامین شد.

وی زیر بنای این طرح آموزشی را ۷۵ متر اعلام کرد و گفت: ۹۰۰ متر محوطه سازی، ۱۲۰ متر دیوار کشی و بیش از هشت متر آبخوری در این طرح اجرا شده است.

شهرستان باشت در ۱۱۰کیلومتری یاسوج، ۲۱ هزار نفر جمعیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha