شکست استکبار در منطقه از دستاوردهای شهید سلیمانی است

خرم‌آباد - ایرنا - رییس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور گفت: مبارزه با ظلم، ترویج گفتمان مقاومت، نفوذ گفتمان انقلاب اسلامی، رویش گروه‌های جهادی در منطقه و شکست های پی در پی استکبار از دستاوردهای مکتب حاج قاسم سلیمانی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام والمسلمین محمود محمدی شاهرودی روز دوشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهید قاسم سلیمانی در مصلی الغدیر خرم‌آباد اظهار کرد: سردار سلیمانی جانش را فدای ملت ایران کرد و به تعبیر مقام معظم رهبری، یک مکتب است که همه باید در این مقطع مهم و حساس تاریخی در مسیری که شهدا برای ما ترسیم کرده‌اند گام برداریم.

وی افزود: کار، سخن و حرکت شهید سلیمانی همواره برای رضای خدا بود، به گوهر مهم اخلاص توجه داشت و مهمترین شاخصه وی مردمی بودن است که موجب درخشش این شهید والامقام شد.‌

وی با بیان اینکه "جهاد" از عوامل عزت و سربلندی در زندگی است تصریح کرد: سردار سلیمانی به دشمنان اعتماد نمی‌کرد که این مهم ریشه در مکتب اهل بیت (ع) دارد و یکی از مهمترین ویژگی های جهادگران عرصه انقلاب عدم باورپذیری به دشمن است.

محمدی شاهرودی بیان داشت: سردار سلیمانی جان خود را فدای ملت کرد که این مشخصه در بین تمامی جان نثاران انقلاب اسلامی وجود دارد اما او با صلابت و اقتدار بر مرزها قدم می‌زد که حتی قدم زدن این شهید لرزه بر اندام دشمنان می‌انداخت.

وی با تاکید بر الگو شدن راه، روش و سبک زندگی شهید سلیمانی در جامعه افزود: دشمن با شنیدن نام حاج قاسم معرکه را ترک می‌کرد که این نشان می دهد شرط ایستادگی در برابر زورگویان متصل شدن به خداوند است.

وی گفت: توسعه اندیشه مبارزه با ظلم و ستم در جهان، نفوذ گفتمان انقلاب ایران در میان دولت های اسلامی و غیر اسلامی، آگاه کردن ملت ها به توانایی و دارایی های خود، قرار گرفتن فلسطین در مرکز توجه و رویش گروه‌های جهادی در منطقه از دستاوردهای مکتب حاج قاسم سلیمانی بود.

وی اظهار کرد: سردار سلیمانی مانع معامله قرن، تجزیه ایران و تسلط گروه‌های تکفیری در منطقه شد بنابراین برگزاری گرامیداشت این شهید کمترین اقدامی است که می‌توان انجام داد.

۱۳ دی ماه ۱۳۹۸، پهپادهای آمریکایی کاروان حامل سهپبد حاج قاسم سلیمانی و حاج ابومهدی المهندس معاون سازمان الحشد الشعبی عراق را حین یک سفر رسمی و در خروجی فرودگاه بغداد مورد هدف تروریستی قرار دادند و آنها را پس از عمری مجاهدت در مبارزه با تروریسم، به شهادت رساندند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha