شهید سلیمانی نماد یک مدیر متعهد و استاندارد و تراز عرصه جهاد و خدمت است

تهران- ایرنا- رییس سازمان ملی استاندارد ایران گفت:  شهید سلیمانی نماد یک مدیر متعهد و استاندارد بود و در عرصه جهاد و خدمت یک تراز محسوب می‌شود.

به گزارش ایرنا از سازمان ملی استاندارد ایران، «مهدی اسلام پناه»‌ به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار دل ها، شهید حاج قاسم سلیمانی در رشته توئیتی در صفحه رسمی توییتر خود نوشت: سه سال پیش سردار خط شکن و بین المللی سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران پس از عمری تکاپو و جهاد در راه خدا و به خاک مالیدن پوزه پلشت تروریست‌های دست پرورده آمریکا، سرانجام سیاوش وار در دل آتش بر خاک شهادت بوسه زد و آسمانی شد.

وی افزود: آوازه فتوحات و دلاوری های او از مرزهای ایران زمین عبور و در چهار گوشه این کره خاکی وی را به نامی آشنا و دهشتناک برای ظالمان و ستمگران زمین بدل کرد.

اسلام‌پناه ادامه‌داد: هرچند که داغ و زخم سنگینی که از شهادت وی در قلب های ما پدید آمد با گذشت سه سال هرگز التیام نیافت، اما تشییع میلیونی پیکر پاک او به نمادی شاخص تبدیل شد که تا روزگاران دراز از ذهن تاریخ پاک نخواهد شد.

وی اضافه‌کرد: او نماد یک مدیر متعهد و استاندارد بود و در عرصه جهاد و خدمت یک تراز محسوب می شود. الگوی رهبری شهید مقاومت؛ سردار قدس باید در قالب های دانشگاهی طراحی و مدل سازی شود و با پشتوانه های نظری در عرصه اجرا مورد بهره برداری موثر قرار گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha