عرضه ۲۱۳ ملک در مزایده اموال تملیکی

تهران - ایرنا - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در نظر دارد ۲۱۳ ملک تحت اختیار خود را از طریق مزایده سراسری و الکترونیکی شماره ۱۱۳۵ با بهره‌گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به فروش برساند.

به گزارش ایرنا از سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، علیرضا نور نژاد زمان برگزاری این مزایده الکترونیکی را از ساعت ۸ روز سه‌شنبه سیزدهم تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۴ دی‌ماه ۱۴۰۱ اعلام کرد و گفت: برگزاری مزایده صرفاً از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) است و کلیه مراحل مزایده شامل پرداخت تضمین شرکت در مزایده، ارسال پیشنهاد قیمت و رمزگشایی پیشنهادها در بستر همین سامانه انجام می‌شود.

نور نژاد با بیان اینکه ۲۱۳ ملک در این مزایده ارائه شده است، افزود: متقاضیان شرکت در مزایده باید برای ثبت‌نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی (توکن) با شماره ۱۴۵۶ مرکز راهبری و پشتیبانی ارتباط گرفته و یا به نشانی اینترنتی setadiran.ir برای دریافت فهرست مراکز صدور گواهی الکترونیکی مراجعه کنند.

وی ادامه داد: متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر به تارنمای سازمان به نشانی WWW.TAMLIKI.IR مراجعه و برای بازدید از املاک مطرح در مزایده استان تهران با شماره‌تلفن ۴۴۹۰۷۶۰۲ و ۴۴۹۰۳۳۷۲ و شماره ۲۷۶۵۲۲۹۵ ستاد مرکزی هماهنگی لازم به عمل‌آورند.

معاون حقوقی و فروش اموال غیرمنقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در پایان زمان رمزگشایی پیشنهادها را ساعت ۱۴ روز یکشنبه ۲۵ دی‌ماه سالجاری و با حضور اعضای شورای فروش سازمان اعلام کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha