جهاد تبیین مهمترین میدان نبرد در شرایط کنونی است

بوشهر - ایرنا - مشاور وزیر و مسئول امور ایثارگران وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: امروز مهمترین اقدام جهادی میدان جهاد تبیین است که باید به خوبی در این عرصه میدان داری کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجید احمدی روز دوشنبه درآئین بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: در این شرایط که کشور دچار برخی تنش‌ها بود چقدر هر یک از ما وقت گذاشتیم و همانند شهید سلیمانی اقدام به جهاد تبیین کردیم.

وی بیان کرد: در این شرایط حساس برخی ها با سکوت خود نه تنها شعله ای خاموش نکردند بلکه هیزمی براین آتش شدند چرا که این افراد می توانستند با بیان چند کلمه و برخی حقایق دیگر از تعطیلی کلاس‌ها پییش‌گیری و جلو بسیاری از شبهه ها نیز گرفته می شد.

احمدی تاکید کرد: محیط مبارزه امروز همین جایی است که در آن واقع هستیم و باید با روشنگری و بیان واقعیت‌ها نسل جوان را نسبت به توطئه ها و دسیسه‌های دشمن برحذر کرد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی تلاش کرد شخصیت جدیدی از انسانیت را به جامعه معرفی و مفهوم جدیدی خلق کند.

احمدی افزود: مکتب شهید سلیمانی نقطه عطف انسان شناسی است.

وی گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی فقط یک قهرمان ملی در میدان رزم نبود او یک پدر مهربان و دوست داشتنی و همسری با وفا بود و با روحیه خاصی که داشت در جوانان تاثیر می گذاشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha