شکست سخت و دور از انتظار لیورپول در خانه برنتفورد با حضور لژیونر ایرانی

تهران- ایرنا- اولین بازی از هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس با شکست ۳ بر یک و دور از انتظار لیورپول آغاز شد.

به گزارش ایرنا، هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ با دیدار تیم‌های برنتفورد و لیورپول از ساعت ۲۱ آغاز شد. در دقیقه ۱۹ و در شراطی که برنتفورد صاحب یک ضربه کرنر شده بود، توپ ارسالی به پای ابراهیما کوناته برخورد کرد تا او به اشتباه دروازه خودی (لیورپول) را باز کند.

در دقیقه ۲۶ بازهم از روی نقطه کرنر و مشابه صحنه قبلی، برنتفورد به گل رسید اما با اعلام آفساید از سوی کمک داور اول این دیدار، گل مردود اعلام شد. در شرایطی که بازی به دقایق پایانی نیمه نخست نزدیک می‌شد این‌بار، یوان ویسا با ضربه سر دروازه لیورپول را هدف قرار داد که آلیسون بکر توپ را بعد از خط دروازه به بیرون هدایت کرد و داور به درستی گل دوم بازی برای برنتفورد اعلام کرد.

نیمه نخست این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به سود برنتفورد به پایان رسید تا یورگن کلوپ و تیمش با کمال تعجب به رختکن بروند.

با شروع نیمه دوم، لیورپولی ها در صدد جبران نتیجه و بازگشت به بازی بودند و با برنامه‌های هجومی به زمین آمدند. در دقیقه ۵۰ ارسال ترنت الکساندر آرنولد با ضربه سر الکس اوکسلید چمبرلین به گل تبدیل شد تا شاگردان کلوپ و هواداران لیورپول امیدهایشان زنده شود اما در ادامه بازهم برایان امبئومو برای برنتفورد گلزنی کرد تا لیورپولی‌ها در شوک فرو بروند.

شاگردان کلوپ به گل سوم اعتراض داشتند اما داور صحنه گل را صحیح دانست تا لیورپول شکست سخت و تلخی را در این هفته تجربه کند.

در دقایق پایانی این بازی و در دقیقه ۸۷ سامان قدوس بازیکن ایرانی و لژیونر فوتبال کشورمان به جای ویتالی یانلت به میدان آمد تا در شب پیروزی تیمش سهیم باشد.

با این نتیجه لیورپول که تا این دیدار برابر برنتفورد شکست نخورده بود ۳ امتیاز مهم را از دست داد تا همچنان در رده ششم باقی بمانند اما برنتفورد با جهشی چند پله‌ای خود را به رده هفتم رساند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha