مدارس شهرستان‌های غرب اصفهان روز سه‌شنبه با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود

اصفهان- ایرنا- رییس روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش اصفهان از آغاز به کار مدارس شهرستان‌های غرب استان در روز سه شنبه با یک ساعت تاخیر خبر داد.

به گزارش ایرنا، رییس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، شامگاه دوشنبه از آغاز بکار واحدهای آموزشی غرب استان با یکساعت تاخیر خبر داد.
جلال سلمانی افزود: با توجه به شدت برودت هوا در شهرها و روستاهای غرب استان و با هدف پیشگیری از مخاطرات احتمالی همچنین صرفه جویی در مصرف انرژی، فردا ۱۳ دی ماه واحدهای آموزشی در شهرستان‌ های چادگان، فریدن، فریدونشهر، بویین میاندشت و خوانسار با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

هفته گذشته بارش سنگین برف مناطق غرب استان را سپیدپوش کرد.
بر اساس نقشه‌های هواشناسی از روز چهارشنبه تا پایان هفته جاری نیز فعالیت یک سامانه بارشی از مناطق جنوبی و غربی استان آغاز خواهد شد و روز پنجشنبه بیشتر مناطق درگیر بارش‌های ناشی از فعالیت این سامانه خواهند بود.

شهرستان های سردسیرِ فریدن با بیش از ۴۹ هزار نفر جمعیت، فریدونشهر با ۳۵ هزار نفر جمعیت، چادگان با ۳۲ هزار نفر و بوئین میاندشت با بیش از ۲۴ هزار نفر به ترتیب در ۱۴۰، ۱۸۰، ۱۱۰ و۱۸۰ کیلومتری غرب استان اصفهان قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha