۱۴ دی ۱۴۰۱، ۹:۲۲
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 84987454
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۵۰ تن به سهمیه آرد شهرستان‌های خراسان جنوبی افزوده شد

بیرجند - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی از افزایش سهمیه آرد تمامی شهرستان‌های این استان خبر داد و گفت: در ماه جاری ۵۵۰ تن به سهمیه آرد شهرستان‌ها افزوده شده است.

جواد اشرفی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سهمیه آرد شهرستان‌ها براساس شاخص نرخ رشد جمعیت، آمار سازمان برنامه و بودجه و خانه‌های بهداشت افزایش یافته است.

وی بیان کرد: همچنین برای دانشگاه‌ها، مراکز نظامی، خوابگاه‌های دانش‌آموزی، پادگان‌ها، مراکز آموزشی و شهرستان‌های در مسیر تردد زائرین امام رضا (ع) سهمیه مستقل در نظر گرفته شده است.

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: برای افزایش سهمیه آرد شهرستان‌ها مشکلی نداریم و در صورت وجود مشکل درخصوص کمبود آرد در شهرستان‌ها پس از بررسی‌های لازم، افزایش می‌یابد.

وی اظهار داشت: جلسات کارگروه آرد و نان در همه شهرستان‌های استان با حضور مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری برگزار می‌شود تا مسائل و مشکلات آرد و نان روستایی، شهری و عشایری مورد بررسی قرار گیرد.

فرماندار قاینات هم به خبرنگار ایرنا گفت: قول افزایش سهمیه آرد به ما داده شده است و در حال به‌روز رسانی آمار جمعیت شهرستان هستیم که براساس آمار جدید سهمیه آرد را دریافت کنیم.

محمد محمدی افزود: با افزایش سهمیه آرد شهرستان دغدغه‌ای در زمینه کمبود آرد نخواهیم داشت.

فرماندار سربیشه هم گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته ۳۰ تن به سهمیه آرد شهرستان افزوده شده است.

محمدرضا لکزایی از افزایش نظارت‌ها در حوزه آرد و نان خبر داد و افزود: شفافیت برنامه و ساعت کاری و نظارت بر واحدهای نانوایی بسیار مهم است که دنبال می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت افزایش کیفیت نان در این شهرستان اظهار داشت: نظافت، بهداشت و رعایت وضعیت ظاهری در نانوایی‌ها جزو اولویت‌های ما است و نانوایان در راستای ارتقای کیفیت نان باید توانمند شوند.

فرماندار سربیشه گفت: درخصوص عرضه آزاد آرد و خارج از شبکه به‌طور جدی با متخلفان برخورد قانونی می‌شود و مماشات نخواهیم کرد.

وی درباره کاهش یا افزایش سهمیه آرد نانوایی‌ها گفت: این کار باید با دلایل منطقی و قانع‌کننده انجام شود تا حق هیچ یک از واحدها ضایع نشود.

استان خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند ۱۱ شهرستان و بیش از ۸۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha