۱۳ دی ۱۴۰۱، ۱۳:۴۸
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 84987851
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خراسان جنوبی بیشتر از سرانه جمعیت نانوایی دارد

بیرجند - ایرنا - مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان جنوبی گفت: نباید سهمیه آرد نانوایی‌های خراسان جنوبی با استان‌های مجاور مقایسه شود چرا که در این استان بیشتر از سرانه جمعیت، نانوایی داریم.

به گزارش خبرنگار ایرنا میثم پیشدادیان روز سه‌شنبه در دیدار اعضای صنف خبازی شهرستان بیرجند با معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی بر افزایش کیفیت نان در استان تاکید کرد و افزود: ۲۱۰ نانوایی داریم که به نسبت جمعیت استان زیاد است به همین دلیل سهمیه آرد اختصاصی به نانوایی‌ها نسبت به سایر استان‌ها کمتر است.

وی بیان کرد: ما میراث‌دار وضع موجود هستیم اما همه تلاش بر این است که مشکلات حل شود و به هیچ عنوان سهمیه آرد نانوایی کم و جابه‌جا نشده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان جنوبی کم‌فروشی را ظلم در حق مردم خواند و گفت: پیشنهادها و ارائه راهکارها جمع‌بندی شده و تلاش داریم که مسائل و مشکلات را پیگیری کنیم.

عضو هیات رییسه اتاق اصناف بیرجند هم در این نشست رضایت مردم از کیفیت نان نیمه‌یارانه‌ای را قابل قبول دانست و اظهار داشت: افزایش سهمیه آرد نانوایی‌های زیر ۱۰ کیسه از الزاماتی است که سبب کاهش صف‌ نانوایی‌ها می‌شود.

سید امیرحسین علوی افزود: گاهی نان تولیدی در شهرها به سمت روستاها هدایت می‌شود به همین دلیل شاهد افزایش صف در نانوایی‌های سطح شهر هستیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha