۱۳ دی ۱۴۰۱، ۱۱:۲۰
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 84987557
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خالد الملا: امنیت بخشی به جامعه خط مشی شهیدان سلیمانی و المهندس بود

تهران- ایرنا- رئیس اتحادیه علمای اهل سنت عراق با تمجید از جانفشانی های سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حاج ابو مهدی المهندس معاون سازمان الحشد الشعبی عراق گفت که اطمینان، آرامش و امنیت بخشی به مردم خط مشی این دو شهید والامقام بود.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از شبکه العهد، شیخ خالد الملا در اظهاراتی به مناسبت سومین سالگرد شهادت شهیدان سلیمانی و المهندس افزود که برخی ها تصور می کنند این دو شهید فقط در زمینه نبرد و مبارزه تخصص داشتند در صورتی که آن ها در همه زمینه ها متخصص بودند

وی با اشاره به جانفشانی ها و خدمات فرماندهان عملیات پیروزی برای مردم ادامه داد که اطمینان، آرامش بخشی و دادن احساس امنیت به مردم خط مشی شهید این دو شهید بود.

الملا با بیان اینکه صرف نظر از ملیت شهیدان سلیمانی و المهندس آنها فرزندان اسلام بودند، ادامه داد: برگزاری مراسم یادبود برای این دو شهید، پاسخی روشن به تمام کسانی است که قصد خدشه به ساحت آن ها را دارند.

پیش از این، شیخ «قیس الخزعلی» دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق گفت که «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری پیشین آمریکا عامل ترور شهیدان سردار سلیمانی و المهندس و همرزمانشان در نزدیکی فرودگاه بغداد، هزینه این جنایت را خواهد داد.

شخ الخزعلی اظهار کرد: با رهبران خود پیمان می‌بندیم که انتقام فرماندهان عملیات پیروزی و شهدایمان را خواهیم گرفت و هرگز از گفتن حقیقت ابایی نخواهیم داشت.

وی که در مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت فرماندهان پیروزی سخن می گفت، تأکید کرد: زمان آن رسیده که تمام زوایای جنایت ترور فرماندهان پیروزی آشکار شود.

«فالح الفیاض» رئیس سازمان الحشد الشعبی عراق نیز در این خصوص گفت: ما یک قدرت نظامی هستیم. صلابت و استواری الحشد الشعبی پاسخی به ترور سلیمانی و المهندس است.

سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حاج «ابومهدی المهندس» معاون پیشین سازمان الحشد الشعبی عراق و همرزمان آنها در ۳ ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی ماه ۱۳۹۸) به دستور دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا با حمله موشکی پهپاد آمریکایی در فرودگاه بغداد ترور شدند و چند روز پس از آن ترامپ به اجرای این جنایت تروریستی اعتراف کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha