خون شهید سلیمانی شعله انقلاب جدیدی را در منطقه روشن کرد/ ایران بزرگترین حامی ملت فلسطین است

تهران – ایرنا – دبیرکل جبهه مبارزه مردمی فلسطین گفت که خون شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و یارانش انقلابی جدید در منطقه برافروخت که همه توهمات دشمن را نابود کرد.

خالد عبدالمجید روزسه شنبه در گفت و گو با خبرنگار گروه بین الملل ایرنا افزود: دشمنان فکر می کردند با ترور شهید سلیمانی می توانند شعله مقاومت در منطقه را خاموش کنند و بر نقش ملت های منطقه در مقابله با توطئه های آمریکا و بر فرهنگ مقاومت و جهاد در راه خدا تاثیر بگذارند.

وی گفت: دشمنان گمان می کردند با به شهادت رساندن یکی از بزرگترین فرماندهان امت اسلامی می توانند اراده این امت را سست کنند ولی خون شهید سلیمانی و یارانش شعله مقاومت و فرهنگ مقاومت را در منطقه فروزان تر کرد.

عبدالمجید اضافه کرد: تقویت و گسترش محور مقاومت پس از شهادت شهید سلیمانی سیلی محکمی به همه توهمات و ارزیابی های دشمن بود که فکر می کرد با شهادت سپهبد سلیمانی می تواند محور مقاومت را در هم بشکند. خون شهید سلیمانی و همه شهیدانی که بر خاک سرزمین های عربی و اسلامی ریخته شد، در تشدید مبارزه در فلسطین، لبنان، سوریه، عراق و یمن تجلی یافت.

شهید سلیمانی نقش محوری در مبارزه با تروریسم داشت

دبیرکل جبهه مبارزه مردمی فلسطین گفت: شهید سلیمانی نقش محوری، اصلی و مهمی در مبارزه با تروریسم در کشورهای مختلف منطقه از جمله عراق و سوریه و در همه میدان های مقابله با تروریسم حضور داشت.

عبدالمجید بیان کرد: دشمن پس از شکست مزدوران تروریستی اش در منطقه و شکست توطئه تسلط بر خاورمیانه و انتقال تروریست ها به دیگر کشورها، تنها راه برای بازسازی و سازماندهی این تروریست ها را از میان برداشتن عامل اصلی شکست خود یعنی شهید سلیمانی می دانست.

وی افزود: آن ها گمان می کردند با این جنایت می توانند مبارزه با تروریست ها را به بن بست برسانند و می توانند این گروه ها را بار دیگر در منطقه احیا کنند.

غربی ها هیچ وقت با تروریسم مبارزه نکردند

عبدالمجید اضافه کرد: دروغ بودن ادعاهای غربی ها درباره مبارزه با تروریسم در منطقه دیرزمانی است که برای همه آشکار شده است و این تلاشی ناکام از سوی رسانه های غربی و متاسفانه رسانه های عربی مرتجع است که دیگر پذیرفته نمی شود.

وی تصریح کرد: امروز دیگر نقش کشورهای غربی، آمریکا و رژیم صهیونیستی در ایجاد و تشکیل گروه های تروریستی برای نابود کردن کشورهای مقاوم و مستقل منطقه و خدشه دار کردن چهره اسلام ناب از طریق حمایت همه جانبه از این تروریست ها قابل پنهان کردن نیست.

انتقام خون شهید سلیمانی هنوز گرفته نشده است

دبیرکل جبهه مبارزه مردمی فلسطین افزود: هرچند که اقداماتی در راستای گرفتن انتقام خون شهید سلیمانی و یارانش از همان ابتدا انجام گرفت که موشکباران پایگاه آمریکایی عین الاسد یکی از این نمونه ها بود ولی پرونده انتقام خون شهید سلیمانی و یارانش همچنان باز است.

عبدالمجید گروه ها و ملت های مختلف منطقه نیز هر کدام به شیوه ای در میدان های مختلف ضرباتی را به دشمن وارد کردند که این ضربات ادامه دارد اما این پرونده تا مجازات عاملان آمریکایی، صهیونیستی و منطقه این جنایت بسته نخواهد شد.

شهید سلیمانی نماینده حقیقی و راستین ایران در نزد ملت های منطقه بود

وی گفت: شهید سلیمانی نماد و نماینده مخلص و راستین سیاست های اصولی جمهوری اسلامی ایران بود که از ابتدای پیروزی انقلاب توسط امام خمینی (رض) بنیان گذاشته شد و توسط امام خامنه ای دام ظله همواره بر آن تاکید شده است.

عبدالمجید بیان کرد: دفاع از فلسطین، قدس و همه مظلومان در منطقه ماموریتی بود که براساس این عقیده اسلامی و برخاسته از سیاست های اصولی و تغییر ناپذیر جمهوری اسلامی برعهده سپهبد سلیمانی گذاشته شده بود و آن را به خوبی اجرا کرد.

انقلاب اسلامی نقش مهمی در خروج امت اسلامی از باتلاق ساخته دست حکام خائن داشت

وی اضافه کرد: دستاوردها و تاثیر پیروزی انقلاب اسلامی در صحنه ها و میدان های مختلف در منطقه قابل مشاهده است و این پیروزی پس از امضای توافقنامه های ذلیلانه و خائنانه ای مانند کمپ دیوید توانست جان دیگری به امت اسلامی دهد و آن را از باتلاق ساخته دست حکام خائن بیرون بکشد.

دبیرکل جبهه مبارزه مردمی فلسطین افزود: درحالی که موضوع فلسطین با توطئه آمریکا، رژیم صهیونیستی و با همراهی کشورهای عربی می رفت تا به فراموشی سپرده شود، حمایت و پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران از مقاومت و ملت فلسطین، باعث بازگشت موضوع فلسطین به صحنه عربی، بین المللی و اسلامی شد.

جمهوری اسلامی ایران بیشترین حمایت را از فلسطین داشته است

عبدالمجید با بیان اینکه حمایت های جمهوری اسلامی ایران از فلسطین با حمایت های دیگران قابل مقایسه نیست افزود: گروه های مقاومت فلسطین با جمهوری اسلامی ایران ارتباطی عمیق و مستحکم دارند و تبلور این ارتباط و همکاری را اکنون در قدرت بازدارنده موشکی گروه های فلسطینی در نوار غزه مشاهده می کنیم.

وی اضافه کرد: این حمایت های نه تنها شامل گروه های مقاومت در نوار غزه شده است بلکه تا عمق سرزمین های اشغالی نفوذ کرده است و مبارزان فلسطینی در کرانه باختری از گردان های جنین گرفته تا عرین الاسود و مقاومت رو به گسترش در الخلیل و قدس و رام الله از آن بهره مند شده اند.

عبدالمجید گفت: هدف اصلی جمهوری اسلامی مبارزه با اشغالگری و زیاده خواهی و توسعه طلبی های آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه است و در این راه با فشارهای زیادی روبرو شده است.

وی افزود: حمایت دیگران از فلسطین اقدامی ظاهری در راستای سرپوش گذاشتن و توجیه دنباله روی آن ها از آمریکا و عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بوده است، از این رو اقدامات و حمایت های ایران که براساس اصولی تغییر ناپذیر انجام می شود با اقدامات دیگران بسیار متفاوت است.

دبیرکل جبهه مبارزه مردمی فلسطین تصریح کرد: ملت و مقاومت فلسطین اطمینان دارد که این روابط نزدیک و عمیق ادامه خواهد یافت و تغییری در سیاست های جمهوری اسلامی در قبال فلسطین ایجاد نخواهد شد زیرا این حمایت ها براساس سیاست و اصول عقیدتی ملت ایران است.

عبدالمجید افزود: دشمن تلاش می کند نقش و نفوذ منطقه ای جمهوری اسلامی ایران را متوقف کند زیرا این سیاست های ایران بود که توانست طرح شوم خاورمیانه جدید آن ها را ناکام کند و افق های جدیدی را در راستای شکست رژیم صهیونیستی به روی ملت های منطقه بگشاید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha