پیکر پاک شهید گمنام در لشگر ۲۳ تکاور ارتش جمهوری اسلامی تشییع شد

کرج - ایرنا - همزمان با سالروز شهادت مالک اشتر امام خامنه ای، ذوالفقار ولایت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پیکر پاک یک شهید گمنام در محل لشگر ۲۳ تکاور ارتش جمهوری اسلامی ایران در البرز تشییع شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مراسم تشییع شهید گمنام در لشگر ۲۳ تکاور با حضور امیر فرماندهی لشگر ۲۳ سرتیپ دوم ستاد «اکبر نجفی» برگزار شد.

امیرنجفی در این آیین گفت: سلام بر شهیدانی که امروز چراغ کوچه‌های دل ما را از شعف چراغانی کرده‌اند، سلام بر لاله‌ گمنامی که یک ملت برادر و خواهر دارد؛ شاید هیچ آثاری از گذشته این شهدا نداشته باشیم و شاید گمنام باشند اما در بین ما غریبه نیستند.

پیکر پاک شهید گمنام در لشگر ۲۳ تکاور ارتش جمهوری اسلامی تشییع شد

وی افزود: اینها با تک تک ما آشنا هستند و ما احساس آشنایی با این شهدا داریم، چون آرمانها ، هنجار ها و ارزش های ما یکی است؛ همان مسیری که روزی شهدا طی کردند امروز ما در نیروهای مسلح همان مسیر را می‌رویم.

فرمانده لشگر ۲۳ تکاور ارتش اظهار کرد: این شهدا جوان بودند و هرکدام عقاید و ایده های مختلفی داشتند ولی هر انسان آزاده ای در مقابل شهدا سر تعظیم فرود می آورد.

وی با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی،گفت: شهید سلیمانی یک شخصیت نظامی بود، اما او را نباید فقط به عنوان یک شخصیت عالی‌رتبه نظامی دید، بلکه او دارای یک فرهنگ بود، او تخصص فتح سرزمین‌های غصب شده را داشت، اما مهم‌تر از آنها خداوند متعال تخصصی در وجود او برای فتح دلها همچون صیاد دل ها سپهبد اخلاص امیر صیاد شیرازی قرار داد.

پیکر پاک شهید گمنام در لشگر ۲۳ تکاور ارتش جمهوری اسلامی تشییع شد

در این آیین تکاوران جان برکف ارتش جمهوری اسلامی بر پیکر پاک شهید گمنام تازه تفحص شده ادای احترام کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha