۱۳ دی ۱۴۰۱، ۱۶:۵۳
کد خبرنگار: 948
کد خبر: 84987861
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۱۱ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های برق خراسان‌شمالی هزینه شد

بجنورد-ایرنا- سرپرست شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی گفت: ۲۱۱ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل زیرساخت، ترمیم و اصلاح شبکه های برق استان در ۹ ماه سال جاری هزینه شد.

حسن چاهی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این میزان جذب اعتبار در حالی است که در طول سال گذشته ۱۵۱ میلیارد تومان اعتبار جذب و هزینه شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به طرح بهارستان اصلاح شبکه های فرسوده، رفع حریم شبکه های روستایی و همچنین تقویت روشنایی اشاره ای کرد و افزود: در این مدت ۱۴۸ پروژه با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان در سطح روستاهای این استان اجرا شد.

چاهی تصریح کرد: طرح بهارستان بر اساس برنامه باید در سطح ۱۵۵ روستا اجرا شود که تلاش می کنیم تا پایان سال جاری تمام طرح ها عملیاتی شوند.

برق رسانی به ۶ روستای بی برق

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی بیان کرد: اینک برق رسانی به ۶ روستای بی برق استان در دست اقدام است که برنامه ریزی شده است و به زودی مورد بهره برداری قرار گیرد.

چاهی اظهار کرد: اجرای برق‌رسانی به ۱۴ روستای دیگر نیز در دستور کار قرار دارد که طبق برنامه‌ریزی ها و تلاش همکاران تا پایان سال بهره برداری می شود.

خراسان شمالی یک میلیون نفر جمعیت دارد که هم اینک ۹۹.۹ درصد جمعیت شهری و روستایی استان از برق برخوردارند و ۳۸۵ هزار مشترک برق در بخش های تجاری، خانگی، ادارای و صنعتی و کشاوزی تحت پوشش شرکت توزیع نیروی برق است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha