سرپرست بخشداری مرکزی پردیس: در نشست فرهنگی برگزاری نمایشگاه و رویدادهای فرهنگی مصوب شد

پردیس- ایرنا- سرپرست بخشداری مرکزی شهر پردیس گفت:توجه ویژه به مدارس، تدوین تقویم فرهنگی سالیانه برای حرکت در مسیرهای تعیین شده، برگزاری نمایشگاه، جشنواره و رویدادهای فرهنگی مستمر و منظم با توجه به مناسبتهای ملی و مذهبی مانند میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) و دهه مبارک فجر بخشی از مصوبات این نشست فرهنگی بود.

بابک رهنما روز سه شنبه در حاشیه برگزاری نخستین جلسه قرارگاه فرهنگی بخش مرکزی به خبرنگاران گفت: این نشست هم اندیشی با حضور ائمه جماعات، دهیاران و مجموعه های مختلف فرهنگی و شهری با هدف راهبری و همفکری در موضوعات فرهنگی برگزار شد.

وی ادامه داد: در شهر جدید پردیس شاهد آسیب هایی در مجموعه شهری و روستایی با توجه به نوین بودن بافت شهری هستیم و برگزاری جلسات فرهنگی و ارائه راهکار برای رفع و حل مشکلات در رفع مشکلات اثر بخش خواهد بود.

سرپرست بخشداری پردیس گفت:همکاری و تعامل دستگاه‌ها برای اجرای مطلوب مصوبات در دستور کار جلسه قرار گرفت.

وی افزود: برگزاری قرارگاههای فرهنگی راهکاری مناسب برای جلوگیری از موازی کاری در اجرای امور فرهنگی توسط دستگاه‌های مختلف در شهرستان است وتعامل بین دستگاهی به یکسان سازی برنامه های فرهنگی در سطح شهرستان کمک می کند.

سرپرست بخش مرکزی با اشاره به تاثیر سوء مدیریت موقت در اجرای برنامه های فرهنگی ، توضیح داد: جابجایی در حوزه مدیریتی یکی از مشکلات شهرهای جدید به ویژه پردیس است، اشراف مدیر جدید به مسائل زمان بر است ودر این راستا تقویم فرهنگی کمک خوبی برای ادامه مسیر برای مدیران جدید هر دستگاه است.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha