۱۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۰۸
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85623604
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آیین بهره برداری از کلانتری ۱۵ نواب شهرستان اسلامشهر

اسلامشهر - ایرنا - به مناسبت هفته انتظامی، کلانتری ۱۵ نواب شهرستان اسلامشهر توسط سردار "کیومرث عزیزی" فرمانده انتظامی غرب استان تهران و با حضور جمعی از مسئولان شهری این شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش ایرنا ، سردار"کیومرث عزیزی "روز پنجشنبه در آیین بهره برداری از کلانتری نواب شهرستان اسلامشهر با تبریک هفته انتظامی در جمع مسئولان اظهار داشت: امنیت نیاز اساسی هر جامعه و زیرساخت توسعه و پیشرفت آن به شمار می رود که پلیس عهده دار تامین و برقراری آن شده است.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران ارتقاء کیفیت خدمات‌رسانی در کلانتری و پاسگاه‌ها، داشتن احساس مسئولیت در امورات محوله و همچنین حضور پر رنگ و با اقتدار در ماموریت‌ها را از جمله وظایف کارکنان عنوان کرد و افزود: اولویت اصلی پلیس مقابله با انواع جرایم، کاهش حوادث رانندگی و ارتقاء کیفیت خدمات‌رسانی به مردم خواهد بود .

افتتاح ایستگاه پلیس آزاد راه غدیر

آیین بهره برداری از کلانتری ۱۵ نواب شهرستان اسلامشهر

با حضور سردار"کیومرث عزیزی" فرمانده انتظامی استان و جمعی از مسئولان، ایستگاه پلیس آزاد راه غدیر افتتاح و به بهره برداری رسید .

آیین افتتاح کلانتری ۱۶ روستای بیدگنه ملارد

کلانتری ۱۶ روستای بیدگنه با حضور سردار"کیومرث عزیزی" فرمانده انتظامی استان و جمعی از مسئولان شهرستان ملارد مورد بهره برداری قرار گرفت.

سردار" کیومرث عزیزی" در مراسم افتتاح کلانتری ۱۶ بیدگنه شهرستان ملارد در جمع مسئولان شهری این شهرستان اظهار داشت: با توجه به مطالبات شهروندان، کلانتری روستای بیدگنه با همکاری سازمان های متولی تامین اعتبار و احداث شد که امیدواریم که با احداث این کلانتری، شاهد خدمت رسانی بیشتر به مردم این منطقه باشیم و تلاش می کنیم تا امنیت بهتری برای مردم رقم بخورد.

وی افزود: معتقدیم هر کجا که کلانتری و پاسگاه دایر شود بذر امنیت در آن منطقه پاشیده می شود و با احداث این کلانتری امنیت بسیار خوبی در این منطقه برقرار خواهد شد و هرچه کلانتری های قوی و مقتدری داشته باشیم، محلات امن تری خواهیم داشت و هرچه محلات امن تر باشند جامعه نیز از امنیت بسیار بالایی برخوردار خواهند داشت.

محدوده انتظامی غرب استان تهران شامل ۶ شهرستان اسلامشهر، شهریار، بهارستان، رباط کریم، قدس، و ملارد و جمعیتی بالغ بر ۴میلیون و ۵۱۷ هزار نفر بوده که پلیس غرب استان تهران با تمام توان و بهره برداری از تجهیزات در اختیار، خدمات مناسبی را تاکنون به شهروندان ارائه داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha