دغدغه وزیر صمت، پیگیری و رفع مشکلات صنایع است

یزد- ایرنا- مشاور وزیر صمت با اشاره به اینکه دغدغه وزیر صنعت، معدن و تجارت، پیگیری و رفع مشکلات صنایع است از آغاز رویکرد تحولی در این وزارتخانه خبر داد.

به گزارش ایرنا "شهاب جنابی" روز سه شنبه در مراسم معارفه مدیر کل جدید صنعت، معدن و تجارت استان یزد افزود: ظرفیتی که در واحدهای صنعتی وجود دارد این فرصت را ایجاد می‌کند که در حوزه‌های مختلف مرتبط با توسعه و پیشرفت استان و کشور اقدامات موثری را انجام دهیم.

وی تصریح کرد: رویکرد وزیر صمت بر این است که نسبت به دغدغه های فعالین صنعت، معدن و تولید کنندگان و کارآفرینان حساس باشیم و نسبت به رفع این دغدغه ها در سریعترین زمان ممکن اقدام کنیم تا روند تولید و صنعت کشور با مشکل مواجه نشود.

جنابی افزود: این دغدغه صرفا مربوط به حیطه اختیارات وزارت صمت نیست و حتی اگر واحدی در حوزه مرتبط با وزارت دیگر مشکل و دغدغه ای دارد، تاکید وزیر بر این است که پیگیری بین دستگاهی برای رفع آن انجام شود.

مشاور وزیر و رئیس حوزه وزارت صمت گفت: این اقدام در صورتی که به معنای واقعی محقق شود در کنار نگاه تحولی وزارت صمت، قطعا منتج به پیشرفت های بسیار خوب و همچنین جلب رضایت تولیدکنندگان و صنعتگران و به دنبال آن عموم مردم خواهد شد.

در این مراسم محمد کاظم صادقیان بعنوان مدیرکل جدید صمت استان یزد معرفی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha