۱۳ دی ۱۴۰۱، ۱۶:۵۳
کد خبرنگار: 1208
کد خبر: 84988148
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طعنه زیرپوستی تن‌هاخ به رونالدو؛ «یونایتد برای مهاجم اشتباه پول نمی‌سوزاند»

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد در طعنه‌ای نامحسوس به فوق ستاره پرتغالی، گفت که به‌رغم نیاز این تیم به مهاجم، پولش را برای مهاجم اشتباه «نمی‌سوزاند.»

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال منچستریونایتد امروز (سه‌شنبه) در دیداری خانگی به مصاف بورنموث می‌رود و این در حالی است که شیاطین سرخ به‌رغم اینکه با به ثمر رساندن ۲۴ گل در ۱۶ بازی، پایین‌ترین نرخ گلزنی را به خود اختصاص داده، در پایان هفته جاری خود را به چهار تیم صدر جدول رساندند. از این تعداد گل‌، ۱۲ مورد در اولدترافورد به ثمر رسیده است. در فهرست ۱۰ تیم اول، هیچ تیمی نرخ گلزنی خانگی کمتری از منچستر ندارد. این آمار به خوبی نشان می‌دهد که تیم تحت هدایت یونایتد، به جذب مهاجم نیاز مبرمی دارد.

این در حالی است که یونایتد قرارداد کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی خود را پیش از جام جهانی ۲۰۲۲ فسخ کرد و حالا به باشگاه النصر عربستان پیوسته است.

اریک تن‌هاخ با اشاره به نگرانی خود در خط حمله شیاطین سرخ گفت: فکر می‌کنم تیم خوبی داریم اما با توجه به بازی‌های زیادی که در پیش داریم، باید مهاجم جذب کنیم. با این حال، به کسی نیاز داریم که بتواند تاثیرگذار باشد در غیر این صورت، فقط پول‌مان را هدر داده‌ایم و هیچ کمکی به تقویت تیم نکرده‌ایم.

یونایتد جیدون سانچو را در اختیار ندارد و این تیم در عمق خط حمله خود با مشکل بزرگی روبه‌رو است و تن‌هاخ می‌گوید که در ماه جاری به هیچکدام از مهاجمانش اجازه جدایی نخواهد داد.

تن‌هاخ افزود: می‌دانم که بازیکنان خوبی داریم و باشگاه‌های زیادی را می‌شناسم که به برخی از بازیکنانی که زیاد از آنها استفاده نمی‌کنیم، علاقه‌مند هستند، ولی ما به کل تیم نیاز داریم به ویژه در خط حمله.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha