عربستان در کانون توجه؛ پای CR۷ به چمن النصر رسید و توپ‌های امضاشده به هواداران+ فیلم

تهران- ایرنا- فوق ستاره پرتغالی تیم فوتبال النصر عربستان سه‌شنبه شب بعد از نشست خبری خود پا به زمین چمن این باشگاه گذاشت تا مراسم رسمی معارفه او برگزار شود.

به گزارش ایرنا، پس از مدت‌ها انتظار هواداران فوتبال عربستان و باشگاه النصر شاهد حضور فوق ستاره پرتغالی در این کشور بودند تا آنچه در روزهای گذشته شبیه یک رویا و افسانه بود، به واقعیت تبدیل شود، واقعیتی که باعث شد فوتبال عربستان و باشگاه النصر در کانون توجه رسانه‌های خبری قرار گیرد.

بعد از استقبال بسیار گرم مسئولان عربستانی از فوق ستاره پرتغالی، مراسم معرفی رسمی او با هواداران النصر طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته ساعت ۱۹ امشب و در ورزشگاه مرسول پارک آغاز شد تا سکوهای این ورزشگاه مملو از هواداران فوتبالی باشد که برای تماشای یکی از بهترین بازیکنان فوتبال جهان لحظه‌شماری می‌کردند.

حضور پرتعداد نمایندگان رسانه‌های خبری در کنفرانس مطبوعاتی کریستیانو رونالدو در ورزشگاه خانگی باشگاه النصر به حدی بود که مسئولان این باشگاه را به تحسین واداشت و آنها در نشست خبری خود از این حضور ابراز خرسندی کردند.

عربستان در کانون توجه؛ پای CR7 به چمن النصر رسید و توپ‌های امضاشده به هواداران+ فیلم

همسر و فرزندان کریستیانو رونالدو که او را در این سفر همراه می‌کردند دقایقی پیش وارد ورزشگاه النصر شدند تا در مراسم معرفی او حضور یابند. نورافشانی و پخش موسیقی، پرچم‌های پرتعداد النصر و حضور علاقه‌مندان به فوتبال به ویژه نوجوانان و کودکان در این مراسم از جمله نکات قابل توجه است.

ترافیک سنگینی در اطراف ورزشگاه مشهود بود و علاقه‌مندان به فوتبال و رونالدو در صدد بودند به هر شکل ممکن خود را به استادیوم برسانند.

نکته قابل توجه در خصوص صحبت‌های رونالدو در نشست خبری ابراز رضایت او از حضور در عربستان بود و گفت که به النصر آمده تا از فوتبال لذت ببرد و می‌خواهد بخشی از فرهنگ این کشور باشد.

تمامی بازیکنان النصر در رختکن تیم و با لباس ورزشی منتظر حضور او بودند و رونالدو قبل از ورود به زمین چمن النصر، با آنها دست داده و خوش و بش کرد. او سپس در میان تشویق بی‌امان هواداران فوتبال النصر که سرود می‌خواندند، پا به زمین گذاشت و در میان آتش‌بازی و نورافشانی به صورت رسمی، به فوتبال‌دوستان عربستانی معرفی شد.

ستاره پرتغالی در مرکز زمین قرار گرفت و هر بار که مجریان برنامه نام او را صدا می‌زدند با فریاد هواداران النصر مورد تشویق قرار می‌گرفت. تصاویر پخش شده از این استادیوم حکایت از آن داشت که ورزشگاه مملو از هواداران و دوست‌داران رونالدو است و هیچ جای خالی در مرسول پارک وجود ندارد. بسیاری از هواداران فوتبال النصر با حمل و نشان دادن پیراهن رونالدو به استقبال این بازیکن پرتغالی رفتند.

مجریان این برنامه در ادامه با فوق ستاره پرتغالی عکس‌های سلفی گرفتند تا این لحظه تاریخی باشگاه النصر را برای خود ثبت کنند. او سپس به سمت هواداران و سکوهای ورزشگاه رفت و توپ‌هایی که روی آن امضای خود بود را به میان جمعیت شوت کرد.

در ادامه همسر و فرزندان رونالدو به زمین چمن النصر وارد شدند و از سوی مجریان به هواداران النصر معرفی شدند. آنها در کنار CR۷ قرار گرفتند و از سوی هواداران این باشگاه عربستانی تشویق شدند و پس از دقایقی به همراه این بازیکن زمین چمن را ترک کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha