اولین تمرین فوق ستاره پرتغالی با النصر؛ رونالدو در عربستان پا به توپ شد

تهران- ایرنا- فوق ستاره پرتغالی در ورزشگاه مرسول پارک و در برابر چشمان هواداران فوتبال اولین تمرین خود را با پیراهن النصر انجام داد.

به گزارش ایرنا، کریستیانو رونالدو سه‌شنبه شب با حضور در ورزشگاه النصر نشست خبری خود را برگزار و بعد از آن به همراه خانواده‌اش در زمین چمن ورزشگاه مرسول پارک حضور یافت تا به صورت رسمی به هواداران این تیم عربستانی معرفی شود.

او بعد از آنکه توپ‌هایی با امضای خود را به سمت هواداران شوت کرد به رختکن رفت تا برای تمرین با سایر بازیکنان النصر آماده شود. قبل از انجام مراسم معارفه، رونالدو با حضور در رختکن النصر با بازیکنان این تیم آشنا و خوش و بش کرد و بعد از آن راهی زمین چمن شد.

در این تمرین که در زمین چمن هموار و آماده مرسول پارک برگزار شد رونالدو برای اولین بار با پیراهن النصر و در برابر چشمان مشتاق هواداران این تیم پا به توپ شد تا هواداران فوتبال عربستان شب فراموش نشدنی را تجربه کنند.

این تمرین در کانون توجه رسانه‌های خبری و عکاسان حاضر در ورزشگاه مرسول پارک قرار گرفت و هواداران النصر نیز با تکان دادن پرچم‌های باشگاه و پیراهن‌هایی با نام رونالدو فوق ستاره پرتغالی را به شدت تشویق کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha