سردار سلیمانی الگویی موفق برای سربازان جبهه اقتصادی در پارس جنوبی است

بوشهر- ایرنا- مدیرعامل شرکت مجتمع گاز جنوبی گفت: پایداری سردار سلیمانی در توحید و عمل به ارزش های اخلاقی الگویی موفق برای سربازان و تلاشگران مجتمع گاز پارس جنوبی است.

به گزارش ایرنا احمد باهوش روز چهاشنبه در آئین گرامیداشت سومین سالروز شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: در حقیقت حاج قاسم در عمل به اصل ایستادگی و مقاومت در برابر ستمگران درخشان ظاهر شد و به صورت یک الگوی بزرگ و تاریخی برای مسلمانان درآمد.

وی تصریح کرد: تشییع شهید حاج قاسم سلیمانی یک مراسم بی نظیر و تکرار نشدنی در تاریخ بود و جان تازه‌ای در رگ های انقلاب اسلامی جاری شد.

مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی اظهارداشت: حضور میلیونی مردم در آئین بدرقه پیکر پاک شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش نشان داد که راه این مجاهدان فی سبیل الله در مسیر مقاومت همچون گذشته ادامه پیدا می‌کند.

وی گفت: شاخص های رفتاری، گفتاری و کرداری در وصیت سیاسی و الهی شهید سلیمانی ، الگویی نمایان و شاخص برای مدیران، متخصصان و کارکنان جبهه‌ اقتصادی در مجتمع گاز پارس جنوبی تبدیل شده و انشاءالله بتوانیم در مسیر ارزشمند شهدای عزیزمان و حاج قاسم سلیمانی برای سربلندی و عزت کشورمان گام برداریم.

باهوش بیان کرد: بسیاری از جوانان شاغل در مجتمع گاز پارس جنوبی که به دلیل شرایط سن، حضور در جبهه‌های جنگ هشت سال دفاع مقدس را تجربه نکرده اند، اکنون در خط مقدم جبهه اقتصادی ، با تامین بیش از ۷۵ درصد گاز کشور در حال نبرد و تلاش هستند و برای عزت و سربلندی کشور نقش بسیار مهمی ایفا می‌کنند.

وی ادامه داد: رفتار و عمل حاج قاسم سلیمانی بعنوان یک الگو در جهان شناخته می شود و باید این مکتب به جوانان عصر جدید نیز شناساند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha