۱۸ دی ۱۴۰۱، ۹:۳۰
کد خبرنگار: 5202
کد خبر: 84988956
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برنامه فدراسیون بدنسازی برای تجلیل از مرد طلایی مسترالمپیا

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: در نظر داریم از «هادی چوپان» به عنوان ورزشکاری که افتخار و غرور را برای ایران به ارمغان آورد تقدیر و تجلیل کنیم.

عبدالمهدی نصیرزاده روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، تصریح کرد: «هادی چوپان» ورزشکاری است که در دل خاک آمریکا مقتدرانه قهرمانی را از آن خود کرد و پرچم کشورمان را در این سرزمین به اهتزار درآورد که این مساله غرور ملی و افتخار را برای ورزشکاران و جوانان این سرزمین به ارمغان آورد.

وی ادامه داد: وقتی این قهرمانی رقم خورد شاهد بودیم شور و نشاط خاصی در پرورش اندام و ورزش‌های قدرتی ایجاد شد که بدون شک این موفقیت باعث می‌شود انگیزه جوانان برای حضور در باشگاه بدنسازی افزایش یافته و از سویی دیگر چرخه اقتصادی این ورزش سرعت بیشتری به خود بگیرد.

او یادآور شد: درصدد هستیم تا در حد بضاعت فدراسیون از این قهرمان ارزشمند کشورمان تجلیل کنیم که هماهنگی‌ها در این خصوص در حال انجام است.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام همچنین گفت: بیست‌ویکمین دوره مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا در کلیه رده‌های سنی دختران و پسران به میزبانی ایران برگزار خواهد شد. این مسابقات روزهای ۷ تا ۱۷ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد که هنوز در خصوص شهر محل برگزاری به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ایم اما سه منطقه کیش، مریوان و ماکو از جمله مناطق پیشنهادی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha