معاون فرماندار:برای ارزان سازی برنامه‌های اوقات فراغت جوانان  تدبیر شود

کاشان-ایرنا-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه کاشان گفت:برنامه ریزی در راستای ارزان سازی اوقات فراغت جوانان ضروری است و همه دستگاه‌ها باید با هم افزایی در این حوزه وارد صحنه شوند.

به گزارش ایرنا مهدی زاهدی روز چهارشنبه در مراسم برگزاری اختتامیه دوازدهمین دوره مسابقات والیبال و فوتسال روستاییان شهرستان کاشان افزود:رفع مشکلات در حوزه جوانان مهم است و شکوفایی استعدادها و استفاده بهینه از توانایی‌های جوانان باید در اولویت حوزه ورزش و جوانان باشد.

وی اظهار کرد: باید کاری کنیم که اوقات فراغت ارزان قیمت ایجاد شود چون اگر جوان بتواند انرژی خود را به درستی تخلیه کند به دنبال تفریحات ناسالم نمی روند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه کاشان بیان کرد: ورزش اصلی ترین و کم هزینه ترین راه برای حفظ تندرستی و سلامت افراد یک جامعه به ویژه جوانان است و ایجاد فضای ورزش ارزان قیمت از راه های جذب جوانان به ورزش است.

دوازدهمین دوره مسابقات والیبال و فوتسال روستاییان شهرستان کاشان از ابتدای سال جاری در ۲ بخش آقایان و بانوان شروع شد و در بخش فوتسال آقایان ۲۸ روستا با عنوان جام نهج البلاغه شرکت کردند و روستای اسدآباد از توابع بخش مرکزی مقام نخست را کسب کرد.

در بخش فوتسال بانوان هشت روستا با عنوان جام شعبانیه شرکت کردند و روستای علوی از بخش نیاسر رتبه نخست را کسب کرد.

همچنین در بخش والیبال بانوان با عنوان جام امر به معروف و نهی از منکر ۱۶ روستا حضور داشتند و روستای آذران از توابع برزک مقام نخست را کسب کرد و در بخش والیبال آقایان با عنوان جام نهج البلاغه با حضور ۱۲ روستا برگزار شد و روستای آذران از بخش برزک و روستای علوی از بخش نیاسر مقام نخست را کسب کردند.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha