بُرد بزرگ فولاد به لطف یک گل مشکوک؛ «رحمتی» اهلِ کامبک زدن نیست

تهران- ایرنا- تیم فوتبال فولاد خوزستان با عبور از سد میزبان خود آلومینیوم، توانست موقتا به رده‌ی ششم جدول رده‌بندی صعود کند و از بحران خارج شود.

به گزارش ایرنا، تیم‌های آلومینیوم اراک و فولاد خوزستان از ساعت ۱۴ امروز چهارشنبه در هفته‌ پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در اراک به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان شاگردان جواد نکونام با یک گل به برتری دست پیدا کردند.

فولاد پس از ۲ تساوی متوالی نیاز شدیدی به پیروزی داشت و موفق شد به این مهم برسد. تک گل بازی در دقیقه‌ی ۲۸ به وسیله‌ی احمد عبدالله‌زاده زده شد. ارسال فولادی از سمت چپ در داخل محوطه‌ی جریمه و در شلوغی به وجود آمده به هافبک باتجربه‌ی فولاد رسید و ضربه‌ این بازیکن در موقعیت مشکوک به آفساید وارد دروازه‌ حسین پورحمیدی شد.

تیم تحت هدایت مهدی رحمتی برای جبران گل خورده تلاش زیادی را انجام داد و می‌توانست در دقیقه‌ی ۴۵ به گل تساوی هم دست یابد اما ضربه‌ سر فوق‌العاده‌ وحید محمدزاده با مهار دیدنی کریستوفر کنت به کرنر ارسال شد. در ادامه هم موقعیت‌های تیم میزبان به گل منتج نشد تا بازی با همان یک گل به سود تیم اهوازی خاتمه پیدا کند و ایرالکو یک مرتبه‌ دیگر در بازگشت به بازی دچار مشکل شد.

فولاد با این پیروزی ۲۰ امتیازی شد و موقتا به رده‌ی ششم صعود کرد اما ممکن است آنها تا پایان هفته آنها تا رتبه دهم سقوط کنند. آلومینیوم هم با تجربه‌ پنجمین باخت این فصل ۱۹ امتیازی ماند و موقتا در جایگاه هشتم ایستاد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha