تارتار: در خط حمله به بازیکن باکیفیت نیاز داریم/ می‌خواهند به هرشکلی لیگ را تمام کنند

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: ما در خط حمله باید بازیکنان با کیفیت‌تری را جذب کنیم که هم از نظر ساختاری و هم از نظر تاکتیکی به تیم کمک کنند.

به گزارش ایرنا، مهدی تارتار، سرمربی تیم ذوب آهن در نشست خبری پس از بازی با هوادار که با شکست یک بر صفر نماینده اصفهان به اتمام رسید، گفت: بازی زیبایی نبود و هر دو تیم قصد داشتند یکدیگر را پرس کنند. هوادار در نیمه اول ما را به خوبی تحت فشار قرار داد و پرس کرد و روی یک کرنر گل زد و موقعیت دیگری نبود. در نیمه دوم ما مسلط شدیم تا اینکه بازیکن ما اخراج شد و با اشتباهش کار ما را سخت کرد. در موقعیت‌های ایستگاهی می‌توانستیم به گل برسیم اما کم دقت بودیم و در نهایت هوادار به خواسته‌اش رسید و به آنها تبریک می‎‌گویم.

سرمربی ذوب آهن با بیان اینکه تیمش باید در نیم فصل تغییر داشته باشد، گفت: ما در بخش حمله باید بازیکنان با کیفیت‌تری را جذب کنیم که هم از نظر ساختاری و هم از نظر تاکتیکی به ما کمک کنند. با توجه به شرایطی که داریم نمی‌توانیم خیلی هزینه کنیم. از طرفی بازیکنان خوب خارجی هم جذب تیم‌های متمول می‌شوند و اگر خیلی خوب باشند به تیم‌های خارجی می‌روند.

وی درباره کیفیت نیم فصل اول اظهار داشت: تیم‌ها دفاع کردن را خوب بلدند و خود یاد گرفتند و در بخش دفاع خوب هستند اما در بخش حمله آن کیفیت لازم نیست. هم از نظر بازیکن و هم از نظر ساختاری. به نظر من در بخش حمله باید بازیکنان باکیفیت خارجی جذب شود.

تارتار درباره اینکه نبود تماشاگران در ورزشگاه باعث شده بازیکنان انگیزه لازم برای ادامه مسابقات را نداشته باشند، گفت: حضور تماشاگران خیلی موثر است. در چند هفته گذشته گفتم که باید راهکاری باشد که تماشاگران باشند. بازی‌ها دوستانه شده و بی‌روح است.

سرمربی ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد تیمش راضی است؟ گفت: تا قبل از این بازی راضی بودم و باتوجه به بضاعتمان خوب بودیم اما این بازی من را تحت تاثیر قرار داد و از یک سری بازیکنان ناراحتم و فکر می‌کنم تلاش مورد انتظار ما را نداشتند.

وی درباره عدم تمرکز بازیکنان ذوب آهن به علت دریافت پیشنهاد از تیم‌های دیگر گفت: در دو بازی گذشته، بازیکنان ما تمرکز لازم را نداشتند. با توجه به پیشنهادهایی که داشتند، متمرکز نیستند و به فکر رفتن افتاده‌اند. به هر حال باشگاه‌ از حق و حقوق خود کوتاه نمی‌آید.

وی درباره آلودگی هوا نیز و تاثیر آن روی بازی‌های لیگ اظهار داشت: فکر می‌کنم می‌خواهند فقط لیگ را تمام کنند. چون واقعا هوا خیلی آلوده بود و من از وقتی آمدم بیرون سردرد وحشتناک داشتم. بازیکنان هم انسان هستند و اگر هوا آلوده است باید بازی‌ها را تعطیل کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha