۱۴ دی ۱۴۰۱، ۱۷:۰۷
کد خبرنگار: 3113
کد خبر: 84989308
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

واکنش حماس به حمله صهیونیست‌ها به قبرستان مسیحیان در قدس اشغالی

تهران-ایرنا- جنبش مقاومت اسلامی حماس طی بیانیه‌ای حمله صهیونیست‌ها به قبرستان مسیحیان پروتستان در قدس اشغالی را محکوم کرد و مسئولیت پیامدهای این جنایت را متوجه کابینه تندرو و افراطی نتانیاهو دانست.

به گزارش ایرنا، عبداللطیف القانوع سخنگوی حماس در بیانیه خود اعلام کرد که ما در جنبش حماس «حمله صهیونیست‌های افراطی به قبرستان مسیحیان پروتستان در شهر قدس اشغالی و شکستن برخی قبرها و بی‌احترامی به آن‌ها را که اقدامی نژادپرستانه و جنایتکارانه و تعدی به ادیان آسمانی و نقض عرف و قوانین بین‌الملل است، به شدت محکوم می‌کنیم و دولت جنایتکار رژیم صهیونیستی را مسئول تمامی پیامدهای این جنایت می‌دانیم».

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، القانوع تصریح کرد: «جنایات روزافزون نظامیان و شهرک‌نشینان اشغالگر و بی‌احترامی به قبرستان‌های اسلامی و مسیحی در شهر قدس اشغالی، نقاب از چهره واقعی رژیم غاصب و جنایتکار و خوی نژادپرستانه اشغالگران علیه ملت فلسطین، سرزمین و مقدسات آن برمی‌دارد».

وی از همه نهادهای حقوقی و بشردوست و جامعه بین‌الملل خواست تا به مسئولیت‌های خود عمل کرده و ضمن محکومیت این اقدام تجاوزکارانه و تلاش برای جلوگیری از تکرار آن، برای پایان اشغالگری رژیم صهیونیستی در سرزمین و مقدسات اسلامی و مسیحی فلسطین تلاش کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha