مرکز توانمندسازی برای ایجاد اشتغال زنان سرپرست خانوار تهران افتتاح شد

تهران‌  - ایرنا  - مرکز توانمندسازی کوثر در منطقه ۱۳ تهران در جریان طرح چهارشنبه‌های فرهنگی به منظور ایجاد اشتغال برای زنان سرپرست خانوار افتتاح شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از شورای اسلامی شهر تهران، سخنگوی این نهاد مدیریت شهری علاوه بر افتتاح مرکز توانمندسازی کوثر همچنین از پیست دوچرخه سواری و پارک ترافیک سرخه و مجموعه فرهنگی و ورزشی کاج در پارک جنگلی سرخه حصار بازدید کرد و در توضیح این برنامه ها، گفت: این مجموعه فرهنگی و ورزشی چند سال تعطیل بوده و غیرقابل استفاده بود که راه‌اندازی دوباره آن می‌تواند به ارتقای سرانه فرهنگی و ورزشی منطقه ۱۳ کمک کند.

علیرضا نادعلی افزود: تلاش خواهیم کرد هرچه سریعتر مجموعه فرهنگی و تفریحی کاج دوباره فعالیت خود را آغاز کند.

سخنگو و نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در ادامه از روند ساخت نشان شهدای گمنام پارک سیمرغ منطقه ۱۳ بازدید کرد و گفت: برای ساخت این نشان یک طراحی سنتی همراه با ویژگی‌های مدرن صورت گرفته است

وی ابراز امیدواری کرد تا پایان سال این طرح تکمیل شود تا یک مکان مناسب برای رویدادهای فرهنگی باشد.

نادعلی در ادامه ضمن بازدید از مجموعه ورزشی روح‌الله تصریح کرد: این مجموعه نزدیک چهار سال بدون فعالیت و تعطیل بوده است و یکی از دلایل این فعالیت نداشتن آن اختلاف نظر بین سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران و شهرداری منطقه ۱۳ پایتخت بوده که مربوط به دوره قبل مدیریت شهری است.

تلاش برای حل مشکلات مجموعه‌های ورزشی پایتخت

سخنگو و نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: در دوره ششم مدیریت شهری نیز مذاکرات برای راه‌اندازی این مجموعه ورزشی آغاز شده و پیگیر حل مشکلات مربوط به این مجموعه ورزشی هستم و امیدواریم به زودی مشکلات این مجموعه ورزشی حل شود.

نادعلی ادامه داد: تلاش خواهیم کرد در دوره ششم مدیریت شهری تهران مشکلات مجموعه‌های ورزشی پایتخت حل شود تا سرانه فضای ورزشی مناطق افزایش پیدا کند؛ همچنین پیگیر مشکلات طرح‌های فرهنگی در مناطق هستیم.

وی در ادامه با خانواده شهید جمشید مهاجرانی از شهدا مدافع حرم دیدار و گفت و گو کرد و سپس در مسجد صاحب الزمان (عج) در محله حضور پیدا کرد و با شهروندان منطقه ۱۳ شهر تهران در مورد مسائل فرهنگی پایتخت گفت و گو کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha