۱۵ دی ۱۴۰۱، ۱۰:۱۸
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 84989608
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

اردوی تیم‌های ملی در انحصار ورزشکاران همدانی

همدان- ایرنا- اردوهای آماده‌سازی تیم‌های ملی در رشته های مختلف از جمله قایقرانی، کبدی، فوتسال، فوتبال در حالی برای حضور قدرتمند در مسابقات بین المللی برگزار می شود که ورزشکاران و قهرمانان همدانی در ۲ بخش بانوان و آقایان حضور چشمگیری در این رقابت ها دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حضور پرتعداد بانوان در اردوهای تیم ملی قایقرانی و فوتبال نشان از پیشرفت بسیار خوب ورزش دختران همدانی دارد و توانسته اند سهم بسزایی در ترکیب تیم های ملی در میادین مختلف بین‌المللی داشته باشند.

مثلث پرافتخار روئینگ بانوان همدان در اردوی تیم ملی
مرحله جدید اردوی تیم ملی روئینگ بانوان و آقایان برای حضور موفق در بازیهای آسیایی و مسابقات کسب سهمیه المپیک از امروز پانزدهم دی در دریاچه آزادی آغاز می‌شود.

تیم ملی روئینگ بانوان و آقایان تمرینات خود را در قالب پانزدهمین مرحله اردوی آمادگی از امروز پنجشنبه ۱۵ دی‌ماه جاری در دریاچه آزادی تهران آغاز و تا پنجم بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

کیمیا زارعی، مریم کرمی و مریم امیدی پارسا در بخش بانوان در این اردوی آماده‌سازی حضور دارند که بیشترین سهم را در بین استان‌های کشور به همدان اختصاص داده‌اند.

افشین فرزام سرمربی، هما خاتمی و فرزین رضایی مربیان، یاسمن حمزه‌پور دستیار مربی، دکتر سعید خدایاری مربی بدنساز مردان، مینا خنتان روانشناس بانوان و میلاد اسماعیلی روانشناس مردان اعضای کادر فنی این تیم هستند.

دعوت از چهار کبدی کاران کبودراهنگ به اردوی تیم ملی
چهار کبدی کار کبودراهنگی از توابع استان همدان از سوی فدارسیون کبدی کشور و به منظور آماده‌سازی برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو چین دعوت شدند.

اردوی آماده‌سازی تیم ملی کبدی مردان با حضور ۲۴ ملی پوش از هجدهم دی ماه جاری در آکادمی ملی المپیک در تهران آغاز خواهد شد.

میلاد جباری، سعید غفاری و محمدرضا کبودراهنگی به عنوان بازیکن و وحید خراقانی به عنوان ‌مربی همگی از شهرستان کبودراهنگ در این اردو حضور خواهند یافت.

اردوی آماده‌سازی تیم ملی کبدی مردان کشور برای بازی‌های آسیایی هانگژو چین از ۱۸ دی آغاز مو به مدت ۱۰ روز ادامه خواهد داشت.

فوتبالیست‌های همدانی در اردوی تیم ملی
حضور ۲ بانوی همدانی در اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال زیر هفده سال کشور دیگر موفقیت ورزش همدان در عرصه ملی است.

از سوی فدراسیون فوتبال اسامی ۲۸ بازیکن جهت برگزاری اردوی تیم ملی زیر ۱۷ سال بانوان کشور اعلام شد و در این بین آتنا توفیق و بیتا خزایی از همدان به این اردو دعوت شده‌اند.

این اردو هم اکنون به میزبانی مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز و تا ۱۶ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

همچنین یکی از بازیکنان مستعد فوتسال همدان به اردوی تیم ملی جوانان کشور دعوت شد.

پس از برگزاری مسابقات فوتسال استعدادیابی جوانان کشور (به میزبانی کیش) ، فدراسیون فوتبال اسامی منتخبان این رقابت‌ها را اعلام کرد که بر این اساس ابوالفضل منصوری از همدان به اردوی تیم ملی جوانان فوتسال کشور دعوت شد.

ااین اردوی انتخابی تیم ملی از ۱۸ دی ماه جاری در تهران آغاز و به مدت ۳ روز ادامه خواهد داشت.

ژیمناستیک کار همدانی در اردوی تیم ملی ترامپولین
سید امیر حسین حسینی ژیمناستیک کار همدانی در اردوی تیم ملی ترامپولین بزرگسالان کشور حضور یافت.

اردوی آماده‌سازی منتخبان تیم ملی ترامپولین بزرگسالان هم اکنون در جزیره کیش در حال انجام است و تا بیستم دی ماه جاری ادامه دارد.

این اردو به منظور آماده‌سازی تیم ملی جهت شرکت در مسابقات جام جهانی باکو ۲۰۲۳ تشکیل شده است.

حسینی ورزشکار شایسته این شهرستان به عنوان تنها ورزشکار همدانی در این اردو حضور دارد؛ این ورزشکار تابستان سال جاری عنوان نایب قهرمانی تیمی جهان را در کشور پرتغال کسب کرده بود.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha