دیوار مسی رفسنجانی‌ها مقابل پیکان

کرمان - ایرنا - تیم فوتبال مس رفسنجان در شرایطی امروز در یک بازی خانگی از هفته ۱۵ لیگ برتر مقابل پیکان تهران صف‌آرایی می‌کند که کفه ترازو در وضعیت تیم‌ها به نفع نارنجی‌پوشان سنگینی می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، نارنجی پوشان رفسنجانی از ساعت ۱۵ عصر امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه شهدای مس پذیرای تیم پیکان تهران خواهند بود؛ جایی که شاگردان محمد ربیعی به دنبال جبران نتایج گذشته خود و حفظ آبرو هستند و پیکانی ها نیز پرانگیزه از پیروزی بازی قبل خود مقابل سپاهان اصفهان پا به میدان می گذارند.

شاگردان ربیعی به گفته کارشناسان بسیاری یکی از پر مهره ترین تیم های لیگ برتر فوتبال امسال کشور لقب گرفته اند و گرچه در آمار گلزنی توفیق چندانی نیافتند اما تا این هفته نیز توانسته اند که بازی های خوب و تماشاگر پسندی از خود ارائه دهند به طوری که در بیشتر بازی های خود هجومی و پرموقعیت ظاهر شوند.

در مقابل تیم پیکان تهران نیز در مسابقات هفته های گذشته خود مقابل سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران ثابت کرد که تیمی از پیش باخته و دست و پا بسته نیست و این تیم در مجموع فرصت زیادی برای عرض اندام به رقبای خود نمی دهد.

تیم فوتبال مس رفسنجان تا هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر کشور با ۱۹ امتیاز در جایگاه هفتمی جدول رده بندی قرار گرفته و اما شاگردان مجتبی حسینی که سابقه مربی گری در استان کرمان را نیز در کارنامه دارد، با ۱۶ امتیاز تا این هفته جایگاهی بهتر از دوازدهمی جام خلیج فارس پیدا نکرده است.

آمارهای پنج بازی گذشته ۲ تیم نیز با یک پیروزی رفسنجانی ها و چهار تساوی نشان از برتری رفسنجانی ها از این حیث دارد. در این مسابقات ۶ گل برای نارنجی پوشان و پنج گل برای تیم پیکان به ثبت رسیده است.

مس رفسنجان از پنج بازی اخیر خود در لیگ برتر فوتبال کشور نیز یک پیروزی ۲ بر صفر مقابل مس کرمان و چهار تساوی به دست آورده در حالی که شاگردان حسینی با یک پیروزی یک بر صفر مقابل سپاهان اصفهان، یک شکست برابر تراکتورسازی تبریز و سه تساوی، از این حیث نیز یک گام عقب تر از شاگردان ربیعی ایستاده اند.

آنگونه که مربیان ۲ تیم در نشست خبری پیش از بازی تیم مس رفسنجان و پیکان تهران اعلام کردند، ۲ بازیکن ازجمله حامد لک و مهرداد رضایی از تیم مس و سه بازیکن دانیال جهانبخش، علی رمضانی و امیرحسین عزیزی از تیم پیکان به علت مصدومیت احتمال فراوان به این بازی نخواهند رسید؛ ضمن آنکه شرزود تمیروف بازیکن ازبک پیکان در مصاف با نماینده استان کرمان محروم خواهد بود.

از نظر گلزنی نیز ۲ تیم با هفت گل زده در آمار رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور برابر هستند اما برتری رفسنجانی ها در سیستم دفاعی محسوس تر از رقیب تهرانی خود بوده است.

تیم فوتبال مس رفسنجان تا هفته چهاردهم جام خلیج فارس فقط چهار گل دریافت کرده و هفت گل به ثمر رسانده است؛ البته انتقادهایی از سوی کارشناسان به داوری گل های خورده مس وارد شد اما باوجود این، رفسنجانی ها بهترین دفاع لیگ را به خودشان اختصاص داده اند و در سوی دیگر شاگردان حسینی تا اینجای کار ۱۰ بار دروازه خود را بازشده دیده اند.

تا اینجا همه چیز روی کاغذ به نفع نارنجی پوشان رفسنجانی است، شاگردان ربیعی با پیروزی در این مسابقه حتی پایان نیم فصل می توانند خود را به جمع پنج تیم برتر این رقابت ها دیکته کنند و با خیالی آسوده وارد نقل و انتقالات زمستانی شوند و در این فضا، ضعف های خود را پوشش دهند و به طور قطع پیکان نیز می خواهد از این فرصت بهترین استفاده را به نفع خود داشته باشد.

سه تیم فوتبال مس کرمان، مس رفسنجان و گل گهر سیرجان نمایندگان این استان در رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور را تشکیل می دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha