تاج: گزینه‌های داخلی و خارجی برای هدایت تیم ملی داریم/ امیدواریم بزودی شاهد حضور هواداران باشیم

تهران -ایرنا - رئیس فدراسیون فوتبال گفت: تعیین تکلیف تیم ملی فوتبال و تیم امید کشورمان از جمله اولویت‌های فدراسیون است و این مساله در جلسات آینده هیات رئیسه نهایی خواهد شد.

به گزارش ایرنا، مهدی تاج در واکنش به آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال اظهارداشت: گزینه‌های مختلفی را مدنظر داریم که در میان آنها مربیان داخلی و خارجی دیده می‌شود. البته اعتقاد و نظر من این است که در این شرایط اگر مربی ایرانی انتخاب و مسئولیت کار را بر عهده بگیرد ایثار کرده و باید دید در روزهای آینده چه تصمیمی در این خصوص گرفته خواهد شد.

وی ادامه داد: این مساله نیازمند بررسی و دقت نظر است و برای همین اعضای هیات رئیسه خواسته‌اند در نشست‌های آتی به جمع‌بندی و اتفاق نظر برسیم. بحث تیم ملی فوتبال ایران و تیم امید کشورمان از اولویت‌های فدراسیون به شمار می‌رود و درصدد هستیم تا این مساله را به خوبی مدیریت کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه در میان گزینه‌های ایران نام جواد نکونام شنیده نشده است، ‌خاطر نشان کرد: جواد نکونام یکی از چهره‌های خوب فوتبال ما است و به اعتقاد شخص خودم او یکی از بهترین مربیان برجسته کشور به شمار می‌رود. نفراتی که قبلا و الان مطرح شد از جمله‌ گزینه‌های ما در بین مربیان ایرانی هستند اما همانطور که گفتم این مساله در نشست‌های آینده هیات رئیسه تعیین تکلیف خواهد شد.

او تصریح کرد: البته در رده‌های نوجوانان و جوانان نیازمند کار بیشتر هستیم، سال‌هاست در رده‌های جوانان و نوجوانان عقب افتاده‌ایم و باید این عقب‌افتادگی جبران شود. این دو تیم در گروه‌های سختی افتاده‌اند اما خیلی امیدوارم که در رده نوجوانان و جوانان تیم ایران راهی جام‌جهانی شود و ما هم بتوانیم تمهیدات لازم را برای رشد و توسعه آنها فراهم کنیم.

تاج به بازدیدی که از استان خوزستان داشت اشاره کرد و افزود: خوزستان یکی از محورهای اصلی فوتبال کشور است و حتی به تنهایی می‌تواند یک لیگ داشته باشد. این استان سهم زیادی در تیم‌های ملی دارد و در همه رده‌ها به خوبی فعال است. به همین مقدار مجمع این هیات برای ما مهم است و امروز هم شاهد یک مجمع خوب در استان خوزستان بودیم. دوستان مشکلات و نظراتی داشتند که بیان شد و ما هم شنیدیم. البته نفت مسجدسلیمان و استقلال ملاثانی مشکلاتی دارند که باید حل شود.

وی ادامه داد: سهم خوزستان در تیم‌های ملی ما فوق‌العاده است و مفهوم آن این است که فوتبال این استان با فوتبال آمیخته شده، البته قرار است جلسه‌ای با استاندار خوزستان هم داشته باشیم چراکه توقعاتی از استان داریم. واقعیت این است که برخی تیم‌های استان در مضیقه هستند و شاید در این جلسه بتوانیم روند خوبی را طی کنیم که کمبودها کاهش پیدا کند.

او در پاسخ به سئوال خبرنگاری در مورد این که دختران خوزستانی چه زمانی می‌توانند انتظار حضور در لیگ فوتبال را داشته باشند، گفت: دختران خوزستانی همین الان هم در لیگ حضور دارند و در تیم های مختلف پراکنده شده‌اند اما با وجود مدیرکل ورزش استان بد نیست تیمی به نام هیات خوزستان یا هر چیزی که صلاح بداند در لیگ حاضر شود تا همه دختران خوزستانی در کنار هم بازی کنند.

تاج همچنین به حضور هواداران در استادیوم‌های ورزشی پرداخت و گفت: امیدوارم به سرعت شرایط حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها فراهم شود، بحث آلودگی هوا در این چند روز در تهران به شکلی بود که حتی برای برگزاری مسابقه هم دچار مشکل شدیم اما حضور تماشاگران باعث نشاط بیشتر مسابقات می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha