۱۵ دی ۱۴۰۱، ۱۴:۱۰
کد خبر: 84990036
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

علت غیبت نیمار در خاکسپاری پله لو رفت

۱۵ دی ۱۴۰۱، ۱۴:۱۰
کد خبر: 84990036
علت غیبت نیمار در خاکسپاری پله لو رفت

تهران- ایرنا- علت حضور نیافتن ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن در مراسم خاکسپاری اسطوره فوتبال با انتشار عکس‌های او در یک میهمانی لو رفت.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، انتشار عکس‌های نیمار در یک میهمانی هم‌زمان با مراسم خاکسپاری پله، با واکنش تند هواداران فوتبال و رسانه‌ها روبه‌رو شد و از او به دلیل ترجیح‌دادن مهمانی به شرکت در مراسم خاکسپاری به‌شدت انتقاد کردند.

در مراسم خداحافظی با پله، چهره‌های سرشناسی از سراسر جهان شرکت کردند؛ اما خبری از حضور نیمار نبود. این در حالی بود که بسیاری انتظار داشتند نیمار به‌عنوان بزرگ‌ترین ستاره فوتبال برزیل در مراسم وداع با پله حضور داشته باشد.

سپس عنوان شد که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن اجازه نداد نیمار برای شرکت در مراسم خداحافظی و خاکسپاری پله به برزیل سفر کند؛ اما با بررسی رسانه‌ها، مشخص شد این بازیکن به دلیل جشن سال نوی میلادی از باشگاه اجازه سفر داشت؛ اما ترجیح داد در فرانسه بماند.

این پایان ماجرا نبود؛ بلکه عصبانیت هواداران زمانی دوچندان شد که ویدیویی در فضای مجازی پخش شد که در آن نیمار در یک مهمانی همزمان با خاکسپاری اسطوره فوتبال جهان در حال آواز خواندن بود، موضوعی که بسیاری از رسانه ها را به واکنش تند علیه نیمار واداشت.

پله در روز پنجشنبه ۸ دی‌ماه در سن ۸۲ سالگی درگذشت. خانواده وی در بیانیه‌ای نوشته بودند: الهام‌بخشی و عشق، مسیر پادشاه پله را تعیین کرد که با آرامش درگذشت. عشق، عشق و عشق تا همیشه.

نیمار در واکنش به درگذشت پله فقط در پیامی اینستاگرامی نوشت: «قبل از پله، شماره ۱۰ یک عدد معمولی بود. این جمله را جایی در بخشی از زندگی‌ام خوانده‌ام؛ اما این جمله زیبا کامل نیست. باید بگویم که پیش از پله، فوتبال یک ورزش عادی بود. پله همه چیز را عوض کرد. او فوتبال را به یک هنر و یک سرگرمی تبدیل کرد. او به صدای افراد فقیر و سیاه‌پوست‌ها تبدیل شد و مهم‌تر از هر چیزی باعث دیده‌شدن برزیل شد. فوتبال و برزیل به لطف پادشاه با هم متحد شدند. او از میان ما رفت؛ اما جادویش در میان ما خواهد ماند. پله ابدی است.»

علت غیبت نیمار در خاکسپاری پله لو رفت

به نظر می‌رسد نشانه‌های احترام به ستاره فقید برزیلی تنها در کلمات باقی‌مانده است؛ زیرا بازیکنان فعال و بازیکنان سابق تیم برزیل در مراسم تشییع پله غایب بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha