هشدار به شهروندان فارس درباره احتمال جاری شدن سیل

شیراز-ایرنا-مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری فارس با اشاره به بارش باران در مناطق مختلف این استان نسبت به سیلابی شدن مسیل‌ها هشدار داد.

خلیل عبدالهی پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: در پی بارش‌های شدید باران که از شامگاه چهارشنبه در استان فارس آغاز شده است احتمال تشدید باران و جاری شدن سیل و طغیان رودخانه‌ها و آب گرفتگی معابر وجود دارد.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری فارس ادامه داد: سامانه بارشی برقرار است و امکان دارد در سمت جنوب شاهد بارندگی به شکل رگباری و جاری شدن سیل باشیم لذا از همشهریان و هم‌استانی‌ها خواهشمندیم هشدارها را جدی بگیرند و از سفرهای غیرضروری و توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، صعود به ارتفاعات و فعالیت کوهنوردی خودداری کرده و از خود مراقبت کنند.

عبداللهی اضافه کرد: سامانه جدید بارشی از اواخر شب گذشته وارد استان فارس شد و بارش‌های پراکنده‌ای را در نقاط مختلف استان به همراه داشت و با ورود این سامانه جدید بارشی، بیشتر نقاط استان فارس هم اکنون شاهد بارندگی است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس اظهار کرد: فعالیت بارشی این سامانه امروز ‌پنجشنبه ۱۵ دی، زیاد است و احتمال آب‌گرفتگی و طغیان رودخانه‌ها وجود دارد و در جمعه ۱۶ دی، بارش در نقاط جنوبی ادامه می‌یابد و با خروج این سامانه کاهش نسبی دما را شاهد خواهیم بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha