لرستان ظرفیت قابل توجهی در ساخت فیلم دفاع مقدس دارد

خرم‌آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: لرستان به عنوان یکی از خطوط اصلی و تاثیرگذارترین استانها در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، ظرفیت های بالایی برای ساخت فیلم در زمینه دفاع مقدس دارد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان "فرهاد زیویار" در دیدار با جمعی از فیلم سازان انقلابی این استان بیان کرد: ساخت فیلم از وقایع انقلاب و جنگ به عنوان یکی از مهمترین ظرفیت ها باید به صورت مستمر پیگیری شود.

وی با بیان اینکه لرستان به عنوان یکی از خطوط اصلی و تاثیرگذار در دوران انقلاب و جنگ هشت ساله ظرفیت های بالایی برای ارائه دارد اظهار کرد: برگزاری کنگره شهدای استان زمان مناسبی برای این مهم است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مردم مهمترین مخاطب کنگره شهدا هستند می توان از این فرصت برای اطلاع رسانی و تبیین وقایع دوران جنگ و نقش لرستان در این رابطه بهره برد.

استاندار لرستان با بیان اینکه نقش لرستان در جنگ ۸ ساله به خوبی تبیین نشده، افزود: در دوران جنگ تحمیلی رنج های بسیاری متوجه مردم لرستان شد و سرمایه های مادی و معنوی زیادی در این میان از بین رفت که لازم است به این موضوع نیز به خوبی پرداخته شود.

زیویار خاطرنشان کرد: ساخت فیلم از وقایع جنگ و رزمندگان اسلام، زمینه ثبت رشادت ها و کمک های مردم لرستان را در تاریخ جنگ فراهم می سازد و به شکل ملموس تاثیر خدمات مردم در آن دوران دیده خواهد شد .

وی عنوان کرد: ساخت فیلم در رابطه با تاریخ جنگ در لرستان از مهمترین فعالیت های فرهنگی به شمار می آید که لازم است دستگاه‌های اجرایی مرتبط با این موضوع نیز نسبت به فراهم سازی شرایط و همکاری با فیلم سازان انقلابی اقدامات لازم انجام شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha