۱۱ تیر ۱۴۰۳، ۲۲:۲۶
کد خبر: 85526371
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

کاهش اقساط وام نهضت ملی مسکن در لرستان

۱۱ تیر ۱۴۰۳، ۲۲:۲۶
کد خبر: 85526371
کاهش اقساط وام نهضت ملی مسکن در لرستان

خرم‌آباد - ایرنا - استاندار لرستان با بیان اینکه اقساط وام نهضت ملی مسکن در لرستان ۲ مرحله‌ای شد گفت که مبلغ اقساط در مرحله اول از ۱۲۸ میلیون ریال به ۵۹ میلیون ریال کاهش پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ابوطالب شفقت عصر دوشنبه در بازدید از سایت مسکن فاز ۲ کمالوند اظهار کرد: تعداد ۶۷۵ واحد ملی مسکن در خرم‌آباد افتتاح شد که مردم در حین تحویل مشکلاتی از جمله قیمت تمام‌شده طرح، ارزش افزوده و نحوه پرداخت اقساط و برخی کارهای نیمه‌تمام را مطرح کردند.

وی افزود: کمیسیونی با حضور نماینده وزارت راه و شهرسازی برگزار شد و پس از بررسی‌های لازم با همراهی و همکاری پیمانکار پروژه از محل دریافتی و ارزش افزوده وی مبلغی تخفیف داده شد تا آورده مردم کاهش پیدا کند.

وی ادامه داد: در این کمیسیون مصوب شد تا بانک اقساط را 2 مرحله‌ای بصورت پلکانی و مبلغ آن را از از ۱۲۸ میلیون ریال به ۵۹ میلیون ریال کمتر کند.

وی بیان کرد: قسمتی از آماده‌سازی واحدها مشکل داشت که در حین فرایند تحویل‌گیری متقاضیان پیمانکار پروژه نواقص را رفع و کامل خواهد کرد.

شفقت با اشاره به قرار قول ۱۰ روزه به منظور آماده شدن و رفع مشکلات واگذاری پروژه‌ مسکن ملی که در سفر اخیر وزیر راه وشهرسازی افتتاح شد، گفت: مردم خرم‌آباد می‌توانند پس از طی کردن فرایند واگذاری واحدهای خود را تحویل و تا قبل از فصل مهر و بازگشایی مدارس مستقر شوند.

واحدهای نهضت ملی مسکن خرم‌آباد سال آینده واگذار می‌شود

استاندار لرستان همچنین در در بازدید از سایت یک هزار و ۸۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن خرم‌آباد، این طرح را از برنامه‌های مهم دولت سیزدهم در خدمت‌رسانی به مردم اعلام و اظهار کرد: با توجه به گزارش وزیر راه و شهرسازی در سطح کشور بیش از ۲میلیون و ۳۰۰ هزار واحد مسکن در حال ساخت و یا احداث شده است که یک رکورد محسوب می‌شود.

شفقت با بیان اینکه در لرستان نیز به همان سرعت پروژه‌های نهضت ملی مسکن در حال ساخت هستند اظهار کرد: محوطه یک هزار و ۸۰۰ واحدی خرم‌آباد در ۲ سایت در حال ساخت بوده که بخشی از ساختمان‌ها علاوه بر زیرزمین سقف طبقات اول احداث شده است.

وی ادامه داد: شهرداری خرم‌آباد طی ۱۰روز آینده مجوز ساخت را صادر خواهد کرد که پس از آن و دریافت وام مسکن، پیمانکار پروژه سرعت بیشتری به ساخت و ساز خواهد داد.

شفقت خاطرنشان کرد: تا پایان سال ۱۴۰۴ تمام یک هزار و ۸۰۰ واحد این سایت آماده تحویل خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha