سرمربی مس رفسنجان: شرکت مس حقوق بازیکنان را پرداخت کند

کرمان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: با وجود حواشی ۲۰ روز اخیر سعی کردم نگذارم تیم ذره‌ای تکان بخورد و مسیر را دقیق و حرفه‌ای پیش بردیم اما امیدوارم حق و حقوق بازیکنان بسرعت توسط شرکت مس پرداخت شود.

به گزارش ایرنا، محمدربیعی عصر پنجشنبه در نشست خبری پس از دیدار دو تیم مس رفسنجان و پیکان تهران در هفته ۱۵ رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور افزود: چند ماه است که محترمانه دربارها مشکلات باشگاه مس می گویم؛ ما مشکلات عدیده‌ای داریم و بازیکنان تا این لحظه حرمت ما و باشگاه را نگه داشتند.

وی اظهارداشت: قول هایی در هفته های اخیر از مدیران عالی شرکت ملی مس داده شده که امیدوارم هرچه سریعتر مشکلات مالی این باشگاه رفع شود.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: اولویت نخست ما تامین مطالبات کنونی تیم است ابتدا باید حقوق بازیکنان را پرداخت کنیم و در مرحله بعد به فکر نقل و انتقالات هستیم که قطعا باید نقاط ضعف تیم را ترمیم کنیم.

وی تصریح کرد: ۱۵ بازی در نیم فصل نخست لیگ برتر داشتیم که اگر گل نفت آبادان مقابل مس رفسنجان را که بازیکن حریف ۲ متر در آفساید بود را در نظر نگیریم، این تیم ۱۵ بازی است که در جریان بازی گلی را دریافت نکرده است.

ربیعی افزود: از لحاظ راندمان کیفی اتفاق بزرگی است که فقط چهار گل دریافت کردیم در حالی که گلی که مقابل نساجی خوردیم به عقیده داوران پیش از اعلام پنالتی آفساید بود و یک گل نیز روی ضربه کرنر دریافت کردیم.

اگر مس رفسنجان حمایت شود

وی تاکید کرد: رفسنجانی ها باید به این تیم افتخار کنند زیرا این تیم کارهای بزرگی انجام می دهد؛ اگر در مقطع نیم فصل حمایت شود می تواند روند درست خود را ادامه دهد.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان ادامه داد: اگر روند فعلی تغییر کرد، مردم بدانند ما کارمان را به درستی انجام دادیم اما آنجا که این تیم باید تدبیر و اداره می شد شاید در آن مقطع انجام نگرفت.

بیشترین زیان را از داوری دیدیم

وی افزود: تیمی شهرستانی هستیم که در پایان نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال کشور در رتبه پنجم جدول رده بندی قرار گرفته در حالی که این تیم بیشترین میزان ضرر و زیان را از داوری دارد که صدایمان هم درنیامد.

ربیعی با اشاره به راندمان و نوع بازی که مس رفسنجان ارائه می دهد گفت: به نظر می رسد این تیم باید بهتر دیده شود، اکنون جای شادمانی نداریم و باید برای پنج روز آینده در مسابقه با ذوب آهن اصفهان در جام حذفی آماده شویم.

وی ادامه داد: وظیفه دارم این تیم را به درستی اداره کنم و تولیداتی در بازی داشته باشم اما در جاهایی بی دقتی کردیم و اشتباهاتی هم داشتیم؛ با وجود اشتباه های داوری فکر می کنم الان باید امتیاز این تیم به عدد ۲۸ می رسید.

یکی از بهترین نمایش های فصل را داشتیم

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: بازی بسیار سختی بود اما یکی از بهترین نمایش های این فصل را داشتیم؛ البته مقابل استقلال تهران و همچنین ملوان بندر انزلی و مس کرمان نیز به نسبت بازی خوبی انجام دادیم.

وی عنوان کرد: بازیکنان تیم فوتبال مس رفسنجان روی نوار نظم و سازمان صحیح کار می کنند و امروز ۲ گل زدیم و تفاضل خود را افزایش دادیم اما موقعیت های بسیاری هم داشتیم؛ این بازی بیننده پسند بود و از نظر فنی کیفیت خوبی داشت.

ربیعی خاطرنشان کرد: کیفیت زمین خوب نبود لذا باشگاه مس رفسنجان در ارتقای کیفیت زمین ورزشگاه شهدای مس اقدام کنند زیرا این مساله ارتباط مستقیم با نوع بازی این تیم دارد.

وی همچنین افزود: جوانان تیم فوتبال مس رفسنجان مسلط به بازی هستند و آینده خوبی دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha