۱۷ دی ۱۴۰۱، ۹:۱۷
کد خبرنگار: 2211
کد خبر: 84990264
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نفت و گاز گچساران یک گام تا قهرمانی در نیم فصل لیگ دسته دوم فوتبال کشور

یاسوج - ایرنا -نفت و گاز گچساران یک گام آن هم پیروزی در مقابل تیم شهیدقندی یزد تا قهرمانی در نیم فصل نخست رقابت های لیگ دسته دوم کشور فاصله دارد .

این تیم که هم اکنون با یک امتیاز کمتر نسبت به تیم صدرنشین شهید قندی یزد در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد در صورت پیروزی در سیزدهمین بازی امسال قهرمانی نیم فصل لیگ دسته دوم فوتبال کشور را در کارنامه خود ثبت خواهد کرد.

نفت و گاز گچساران به عنوان تنها نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد در لیگ دسته دوم فوتبال کشور ساعت ۱۴ روز سه شنبه بیستم دی ماه در استادیوم شهدای نفت و گاز شهر دوگنبدان به مصاف تیم شهید قندی یزد می رود تا در صورت پیروزی افزون بر قهرمانی نیم فصل راه خود را برای صعود به لیگ دسته اول کشور هموار کند.

هواداران نفت و گاز گچساران که تیمشان پس از ۱۲ بازی نیم فصل نخست لیگ دسته دوم کشور و کسب ۲۶ امتیاز در رده دوم جدول رده بندی لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار گرفته امید دارند تا با پیروزی بر جدی ترین رقیب خود در گروه دوم این رقابت ها، قهرمان نیم فصل شود .

نماینده کهگیلویه و بویراحمد امسال در لیگ دسته دوم کشور تاکنون با ۲۱ گل زده، ۶ گل خورده ، تفاضل گل ۱۵ گل، هشت برد و ۲ تساوی نتایج قابل قبولی کسب کرده، در ورزشگاه خانگی شانس قهرمانی حداقل در نیم فصل را دارد.

نفت و گاز گچساران یک گام تا قهرمانی در نیم فصل لیگ دسته دوم فوتبال کشور

تیم شهید قندی یزد نیز با انجام ۱۲ بازی، هشت برد، سه تساوی تاکنون ۲۷ امتیاز کسب کرده است نیز در صورت پیروزی یا تساوی شانس قهرمانی در نیم فصل نخست رقابت های نخست لیگ دسته دوم فوتبال کشور را دارد.

این تیم با ۲۰ گل زده و ۶ گل خورده یکی از بهترین خطوط حمله و دفاع گروه دوم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور را در اختیار دارد.

نفت و گاز گچساران که امسال با تیم های شاهین شهرداری بوشهر، شهرداری بندرعباس، شهید قندی یزد، شهدای رزکان البرز، شهرداری بندرماهشهر، نیروی زمینی تهران، مس نوین کرمان، پیام توس خراسان، شهرداری بم، شهرداری نوشهر، داماشیان رشت، آریوبام اسلامشهر همگروه بود با هفت برد، ۲ تساوی و تنها ۲ باخت موفق شده ۲۳امتیاز کسب کند و با یک امتیاز کمتر نسبت به تیم شهید قندی یزد در یک قدمی صدرنشین قرار دارد.

نفت و گاز گچساران در حالی مسابقات فوتبال امسال را آغاز کرد که با میدان دادن به بازیکنان جوان و بومی سرمایه گذاری چندانی برای مسابقات امسال انجام نداده بود به طوری که ۷۰درصد از بازیکنانش بومی بوده اند اما بکارگیری یک سرمربی با تجربه چون داریوش یزدی در کنار انگیزه جوانی منجر به نتایج خوبی برای تیم در نیم فصل شده است.

هواداران تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که تیمشان تنها یک سال تجربه حضور در لیگ دسته اول فوتبال کشور را دارد اما بیش از یک دهه است که در لیگ دسته دوم کشور حضور دارند امید دارند تیمشان بتواند امسال به لیگ آزادگان صعود کند

نفت و گاز گچساران امیدوار به قهرمانی در نیم فصل

سرمربی تیم نفت و گاز گچساران با اشاره به اینکه تنها یک امتیاز با صدرنشین جدول رده بندی لیگ دسته دوم فاصله داریم تاکید کرد: امیدوار به پیروزی مقابل شهید قندی یزد و قهرمانی در نیم فصل نخست این رقابت ها دست یابیم.

نفت و گاز گچساران یک گام تا قهرمانی در نیم فصل لیگ دسته دوم فوتبال کشور

داریوش یزدی اظهار داشت: بازیکنان نفت و گاز گچساران در شرایط آمادگی خوبی قرار دارند و برای برد به میدان مسابقه می رویم.

وی با اشاره به اینکه نفت و گاز گچساران در آخرین بازی خود در خارج از خانه با نتیجه ۲ بر یک حریف خود را مغلوب کرد افزود: این پیروزی گامی بلند به سوی قهرمانی در نیم فصل است.

یزدی بازی با شهید قندی به عنوان آخرین دیدار نیم فصل رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال امسال را یک بازی فینال گونه توصیف کرد.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با یادآوری اینکه بازی با شهیدقندی یزد در ورزشگاه خانگی شهدای نفت و گاز شهردوگنبدان برگزار می شود ابرازامیدواری کرد: نفت و گاز گچساران بتواند هر سه امتیاز این بازی را کسب کند.

یزدی با اشاره به اینکه قهرمان ۲ گروه لیگ دسته دوم فوتبال کشور به صورت مستقیم و همچنین برنده ۲ تیم رده دومی گروه های اول و دوم در دیدار پلی آف به لیگ یک صعود می کند گفت:راه طولانی تا موفقیت در مسابقات امسال پیش رو داریم.

وی ادامه داد:تحقق صعود تیم نفت و گاز گچساران به لیگ دسته اول فوتبال به عنوان آرزوی دیرینه مردم این شهرستان نیازمند همدلی بیشتر هواداران و رسانه های ارتباط جمعی است.

نمایش فراتر از انتظار تیم فوتبال نفت و گاز گچساران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha