۲ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۰۹
کد خبرنگار: 2211
کد خبر: 85237360
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امیدواری گچسارانی ها به ادامه موفقیت های نفت و گاز در فوتبال لیگ آزادگان

یاسوج - ایرنا - تیم نفت و گاز گچساران که پارسال با درخشش در لیگ دسته دوم فونبال کشور به جام آزادگان صعود کرد از تیم های تازه وارد به مسابقات جام آزادگان محسوب می شود ،در سه بازی نخست امسال هفت امتیاز کرده اما باید دید این موفقیت ها ادامه می یابد و این تیم شگفتی سازی می کند یا خیر.

به گزارش ایرنا، هواداران پرشور و دو آتشه نفت و گاز گچساران می گویند این تیم با کسب هفت امتیاز از ۹ امتیاز ممکن بازی های امسال نتایج قابل قبولی کسب کرده و امید دارند با ادامه این روند تیمشان شگفتی ساز بازی های امسال لیگ دسته اول فوتبال کشور شود.

تماشاگران این تیم تاکید می کنند که نفت و گاز گچساران با در اختیار داشتن بازیکنان با تجربه در کنار جوانان باانگیزه و مربی نام آشنایی چون پیروز قربانی توان درخشش بیشتر در مسابقات فوتبال دسته اول کشور را دارد.

فوتبال دوستان گچسارانی با اشاره به ظرفیت های فوتبال گچساران تاکید می کنند درخشش در جام آزادگان برای تیم نفت و گاز این شهرستان دور از دسترس نیست.

برخی از فوتبال دوستان گچسارانی اما اعتقاد دارند که نتایج کسب شده تیم نفت و گاز در مقابل تیم های رده دهم،دوازدهم و سیزدهم لیگ دسته یک بوده و نمی توان به این نتایج دلخوش کرد.

این افراد با اشاره به اینکه باشگاه نفت و گاز گچساران در تاریخ بیش از نیم قرنی خود تنها ۲ بار حضور در لیگ دسته اول فوتبال کشور را تجربه کرده تاکید می کنند : انجام بازی های تماشاگرپسند و قرار گرفتن در میانه جدول رده بندی این مسابقات خواسته ای قابل دسترس از این تیم است.

آنان می گویند: حضور تیم هایی با تجربه ای مانند فجرسپاسی شیراز، سایپا و داماش گیلان در رقابت های امسال جام آزادگان پیش بینی برای ادامه این بازی ها را سخت کرده است.

نفت و گاز گچساران تاکنون تنها با یک گل خورده و به ثمر رساندن ۲ پیروزی و یک در رده پنجم جدول رده بندی ۱۸ تیم فوتبال جام آزادگان امسال دارد.

نفت و گاز گچساران امسال در مقابل تیم رده سیزدهمی دریا بابل مساوی، در بازی برابر تیم رده دوازدهمی خوشه طلایی ساوه با یک گل پیروز و با نتیجه ۲ بر در خانه حریف صنعت مس کرمان را مغلوب کرده است.

هدفگذاری تیم نفت و گاز گچساران

سرمربی تیم نفت و گاز گچساران نیز گفت:ارائه بازی های زیبا،جوانمردانه و تماشاگر پسند مهمترین اولویت این تیم در مسابقات لیگ آزادگان امسال است و البته از همه ظرفیت ها برای کسب نتایج قابل قبول بهره گرفته می شود.

امیدواری گچسارانی ها به ادامه موفقیت های نفت و گاز در فوتبال لیگ آزادگان

پیروز قربانی ارائه بازی های آبرومندانه را اولویت دوم تیم نفت و گاز گچساران در مسابقات امسال در لیگ دسته اول فوتبال کشور ذکر کرد.

تلاش برای فراهم کردن امکانات شرایط نتایج قابل قبول

مدیرعامل تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت:امضای قرارداد با چندین بازیکن جدید، تمدید قرارداد شماری بازیکنان فصل گذشته، تست گیری از بازیکنان متقاضی برای ورود به تیم نفت و گاز گچساران، انتخاب سرمربی و اعزام به اردوی آماده سازی از اقدام های انجام شده برای کسب نتایج آبرومندانه در بازی های امسال لیگ دسته اول فوتبال کشور است.

ابوالحسن غلامی افزود: محسن آقایی،محمدمهدی عسکری،ساسان جعفری کیا،مرتضی نگهداری، وحید اصغرزاده و رضا خانی برای حضور قدرتمندانه تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور به این تیم پیوسته اند.

وی بیان کرد: این بازیکنان از تیم هایی مانند ون پارس اصفهان،دریای بابل،فجر شهید سپاسی شیراز و شهرداری آستارا برای مدت زمان یک سال با تیم نفت و گاز گچساران قرارداد امضا کرده اند.

مدیرعامل تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تصریح کرد: همچنین قرارداد جلیل پناهی،مهدی دلاورزاده،احمد داغری و امید علی پور که فصل پیش در ترکیب نفت و گاز گچساران بازی می کردند تمدید شده است.

غلامی تاکید کرد: به منظور استفاده از ظرفیت های بازیکنان بومی تست گیری با شرکت ۱۰۰ بازیکن برگزار شد و چند نفر پس از اعلام نظر کادر فنی به سرمربی تیم نفت و گاز گچساران معرفی شد تا در صورت جلب نظر به تیم اضافه شوند.

امیدواری گچسارانی ها به ادامه موفقیت های نفت و گاز در فوتبال لیگ آزادگان

وی ابراز کرد: اردوی های آماده سازی یک هفته ای در شهرهای تهران و یاسوج از دیگر مراحل آماده سازی تیم نفت و گاز گچساران برای حضور مقتدرانه در بازی های فصل آینده لیگ دسته اول فوتبال کشور بوده است.

وی همچنین معرفی پیروز قربانی به عنوان سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران برای هدایت این تیم در بازی های جام آزادگان را اقدامی ارزنده برای موفقیت این تیم دانست.

غلامی تاکید کرد: این مربی نام آشنای فوتبال کشور با قراردادی یکساله سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان نفت و گاز گچساران شده است.

مدیرعامل تیم فوتبال نفت و گاز گچساران عنوان کرد: این مربی بازی در استقلال تهران، مس کرمان ، سایپا، راه آهن و صباباطری و همچنین مربیگری تیم های راه آهن، سایپا و سرمربیگری تیم های سردار بوکان، رایکا بابل، شهرداری آستارا درلیگ دو و یک را در سوابق ورزشی خود دارد.

تجربه موفق گچساران در لیگ دسته دوم پارسال

نفت‌وگاز گچساران در مسابقات فصل گذشته لیگ دسته دوم فوتبال کشور با ۱۶ برد،۶ تساوی و تنها سه باخت موفق شد ۵۴ امتیاز کسب کرده و به لیگ دسته اول صعود کند.

این تیم با ۳۶ گل زده بهترین خط حمله و با ۱۱ گل خورده در طول ۲۳ بازی بهترین خط دفاع این مسابقات را در فصل پیش کسب کرد.

باشگاه نفت و گاز گچساران با قدمتی ۵۵ ساله یکی از باشگاه‌های فعال و پرطرفدار جنوب کشور است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha