۱۶ دی ۱۴۰۱، ۱۴:۱۳
کد خبرنگار: 2645
کد خبر: 84990596
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام‌جمعه موقت نوشهر:ملت و مسوولان بیشتر مراقب فتنه‌های دشمنان باشند

نوشهر - ایرنا - امام جمعه موقت نوشهر گفت : امروز همه ملت و مسوولان باید مراقب فتنه ها و توطئه های دشمنان علیه جمهوری اسلامی باشند و مدام رصد شود تا بموقع با آنان مقابله کرد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالغفار آل حبیب در نمازجمعه این هفته نوشهر افزود : امروز باید حواس همه ما جمع باشد که دشمن دارد چه کار می کند و اطراف کشور چه خبر هست ، برخی از کشورهای منطقه با رژیم صهیونیستی اسراییل سازش می کنند همه اینها به خاطر این است می خواهند به جمهوری اسلامی ضربه بزنند.

وی اظهارداشت : بنابراین قوای مجریه ، قضاییه و مقننه باید بموقع علیه این فتنه ها موضوع بگیرند، دشمنان در هر صورت دست بردار نیستند چون ایران اسلامی یک قدرتمند اسلامی در منطقه ظهور و بروز کرده است.

وی خاطرنشان کرد: باید فتنه های دشمنان را مدام رصد کرد و مراقب باشیم و بدانیم امروز با چه کسی طرف هستیم و مهمتر از این، مسوولان باید به درون و ملت خودشان توجه ویژه داشته باشند، توجه به ملت با شعار ما از مردم هستیم محقق نمی شود، در هر حال مردم گرفتار مشکلات هستند و مسوولان قوا مسوولیت سنگین دارند و ببینند اولویت امروز ما چیست.

خطیب جمعه موقت نوشهر ادامه داد : دشمن امروز با شعار زن ؛ زندگی و آزادی به میدان آمده است و خیلی از جوانان ما را به خاطر نداشتن شغل و فقر فریب داده است لذا باید یخلی هوشیار باشیم.

آل حبیب تهدید فضاهای مجازی را از دیگر چالش های جامعه امروز دانست و گفت : اکنون بیشترین بمبارانی که علیه جمهوری اسلامی شود از طریق فضاهای مجازی است که دشمنان دارند از این طریق نماز، حجاب ، عفاف و حیا را از ملت ما می گیرند لذا باید بیش از پیش مراقب بود و فتنه های دشمنان را رصد کرد.

وفات بانو ام البنین ، ولادت حضرت زهرا ، سالگرد سقوط هواپیمای اوکراینی و توطئه های کشف حجاب و روز تکریم مادران و همسران شهدا از دیگر مباحث خطبه دوم حجت الاسلام آل حبیب بود که به آنها اشاره کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha