اصولی: اولویت فدراسیون انتخاب بهترین گزینه با بالاترین میزان خروجی است

تهران- ایرنا- سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: برای انتخاب سرمربی تیم ملی به دنبال بهترین گزینه با بالاترین میزان خروجی هستیم و هدف ما در هیات رئیسه این است که با دقت و سرعت عمل در این خصوص به جمع‌بندی نهایی برسیم.

به گزارش ایرنا، احسان اصولی با تاکید بر این که انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران نیازمند بررسی، دقت و سرعت عمل است یادآور شد: برای اینکه بهترین گزینه را انتخاب کنیم نیازمند صبوری و دقت هستیم و با جمع‌بندی هیات رئیسه و رسیدن به گزینه‌های مشخص این مساله شفاف‌سازی می‌شود.

وی ادامه داد: بحث تیم ملی بزرگسالان و سایر رده‌ها موضوع بسیار مهم و مورد توجه همه هواداران فوتبال است، بدون شک این مساله برای فدراسیون، رییس و هیات رئیسه هم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و دقت در تصمیم‌گیری و اتخاذ بهترین تصمیم یکی از تاکیدات فدراسیون است. هدف ما این است که این موضوع را در بهترین حالت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن نهایی کنیم که این موضوع در زمان خود شفاف‌سازی خواهد شد اما از الان نمی‌توان تاریخ دقیقی برای آن ذکر کرد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال تاکید کرد: علاقه‌مندان به فوتبال انتظار دارند بهترین گزینه بر اساس شرایط موجود برای تیم ملی ایران انتخاب شود و هدف ما هم در هیات رئیسه بر همین اساس است. ما به دنبال بهترین فرد با بالاترین میزان خروجی هستیم و روی این مساله تاکید داریم.

اصولی در واکنش به خبرهایی که از حضور کی‌روش در قطر منتشر شده، گفت: در این مورد اطلاعی نداریم و اطلاعات ما هم همان مطالبی است که در رسانه‌ها منتشر شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha