۱۷ دی ۱۴۰۱، ۰:۲۸
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 84990901
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پخش ابعاد گسترده عملیات گروه‌های مقاومت از شبکه الجزیره قطر

تهران- ایرنا- برنامه "ما خفی اعظم" که جمعه شب از شبکه الجزیره قطر پخش شد، به بررسی گروه‌های مقاومت فلسطین در کرانه باختری از جمله گروه عرین الاسود و گردان جنین پرداخته است.

به گزارش ایرنا از شبکه "الجزیره"، در این برنامه که با عنوان "خارج الحسابات" پخش شده، برای نخستین بار برخی عملیات‌ گروه‌های مقاومت در کرانه باختری را بیان می کند.

از سوی دیگر، در بخشی از این برنامه همچنین ابعاد پنهان رویارویی امنیتی مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی در جبهه‌های مختلف بررسی شده است.

"اکرم العجوری" از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی در برنامه "ما خفی اعظم" به بیان جزییات تلاش رژیم صهیونیستی برای ترور او در دمشق در سال ۲۰۱۹ پرداخت.

او تاکید کرد که گردان جنین ده‌ها مبارز آماده و آموزش دیده را جذب کرده و گردان‌های دیگری نیز در کرانه باختری دارد.

العجوری اولویت نتانیاهو را تکمیل پروژه عادی‌سازی روابط [با کشورهای عربی] دانست و اظهار کرد: ارتش رژیم صهیونیستی از ورود به نبردهای گسترده و همه جانبه در منطقه عاجز و ناتوان است.

در این برنامه شبکه الجزیره، پیام مصعب آشتیه یکی از فرماندهان گروه مقاومت عرین الاسود پخش شد که از ۴ سال پیش در زندان بسر می برد.

در این پیام که مخفیانه به بیرون از زندان درز پیدا کرده، آشتیه نسبت به شرایط بازجویی و وخامت حالش شکایت می‌کند و خواستار آزادی فوری از زندان شده است.

در این برنامه همچنین "به دام انداخته شدن عناصر اطلاعاتی رژیم صهیونیستی توسط نیروهای مقاومت" فاش می شود.

الجزیره گزارش می دهد که یک جاسوس دوطرفه در جریان دیدار مخفیانه با یک افسر سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی در شهر قدس موفق می شود از او تصویربرداری کرده و پس از آن به غزه بازگردد.

در بخش دیگری از این برنامه پیشرفت نظامی گسترده گردان جنین و ابسته به گروهان قدس پس از ترور "جمیل العموری" بنیانگذار این گروه پرداخته شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha