اقدام نشریه فرانسوی در توهین به مرجعیت مصداق جنگ ترکیبی است

اراک - ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اقدام نشریه فرانسوی در توهین به مرجعیت دینی و سیاسی گفت: این اقدام مصداق جنگ ترکیبی و رسانه‌ای دشمنان بر علیه اسلام و انقلاب است.

آیت‌الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» در این بیانیه که نسخه‌ای از آن روز شنبه اختیار ایرنا قرار گرفت، آورده است: اقدام موهن نشریه هتاک شارلی ابدو در توهین به مرجعیت و بزرگان دین، بار دیگر دوستداران انقلاب و ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی و استان مرکزی را خشمگین ساخت.

در ادامه این بیانیه آمده است: بدون شک این اقدام شنیع، که در اتاق‌های فکر رسانه‌های غربی و برای ضربه زدن به باورها و ارزش‌های دینی و اعتقادی و انحراف افکار عمومی از معارف مکتب نورانی اسلام و اهل بیت(ع) طرحی شده، نشان از سقوط شدید فکری، اعتقادی و انحطاط اخلاقی غرب دارد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: انقلاب اسلامی ایران با هدایت‌های حکیمانه امام راحل و مقام معظم رهبری امروز به یک قدرت مطلق در منطقه تبدیل شده و کینه دشمنان این انقلاب شکوهمند ریشه در این اقتدار و حقانیت گفتمان انقلاب اسلامی و مقاومت در برابر توطئه‌های استکبار جهانی دارد.

در ادامه این بیانیه آمده است: بدون شک دولت فرانسه مسئول عواقب این اهانت بی‌شرمانه علیه مرجعیت است و مقامات این کشور باید در پیشگاه ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی و یکایک مسلمانان و آزادیخواهان جهان پاسخگو باشند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: ملت ایران این اقدام شنیع نشریه هتاک فرانسوی بر علیه ارزش‌ها و ارکان نظام اسلامی را به شدت محکوم می‌کند و از مجامع بین‌المللی خواستار رسیدگی به این مسئله و برخورد قاطع با عوامل این اقدام است.

به گزارش ایرنا، نشریه شارلی ابدو در پی اقدام سخیف خود مبنی بر راه‌اندازی یک مسابقه بین‌المللی برای رسم کاریکاتور، ویژه‌نامه ۱۴ دیماه ۱۴۰۱ خود را با تصاویری به شدت موهن همراه با الفاظ و عباراتی زشت و توهین‌آمیز به این امر اختصاص داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha